معرفی برترین‌های مسابقات ملی دست ساخته‌های فیزیک در بابل

برترین‌های چهارمین دوره مسابقات ملی دست ساخته‌های فیزیک که دردانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار شده بود،معرفی شدند.

معرفی برترین‌های مسابقات ملی دست ساخته‌های فیزیک در بابل

برترین های چهارمین دوره مسابقات ملی دست ساخته های فیزیک که دردانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار شده بود،معرفی شدند.

 در این دوره از مسابقات 54 تیم با 80 اثر دانشجویی ، بخش آزاد و دانش آموزی از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و نیز مدارس کشور شرکت داشتند.

در بخش دانشجوئی :

 اثری از دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان اول شد ، یک اثر از دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل رتبه دوم را کسب کرد و مقام سوم هم به صورت مشترک به اثری از دانشجویان صنعتی نوشیروانی بابل و دانشگاه علامه حسن زاده آملی رسید.

در بخش دانش آموزی  :

مقطع دبیرستان الغدیر بابل رتبه نخست را کسب کرد ، دانش آموزان ساروی به رتبه دوم دست یافتند و مقام سوم هم به صورت مشترک به اثری از دانش آموزان دبیرستان الغدیر بابل و تیم دانش آموزی ساری رسید.

در مقطع دبستان :

دانش آموزان آملی رتبه اول را کسب کردند ، تیم دانش آموزی خوزستان به رتبه دوم دست یافت و مقام سوم هم به دانش آموزان دبستان آفرینش آمل رسید.

بخش ویژه:

در این دوره از مسابقات جایزه ویژه خلاق ترین طرح به دانشگاه تهران اختصاص یافت و همچنین کاربردی ترین طرح برگزیده را نیز دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر ارائه کرد.

لازم به ذکر است که داوری این دوره از مسابقات بر عهده 6 نفر بود و قضاوت هم بر اساس نوآوری ، خلاقیت ، آموزشی بودن برای تفهیم مباحث سخت فیزیک و مهندسی و بومی سازی فناوری ها بوده است .

همچنین برترین های این دوره از مسابقات به بنیاد نخبگان مازندران و معاونت فناوری ریاست جمهوری برای حمایت های مالی و پشتیبانی های دیگر معرفی می شوند.


منبع :

Menu