دومین رویداد استارتاپ دمو برای جذب سرمایه شرکت‌های نوپای ICT

دومین رویداد استارتاپ دمو (Startup Demo) در تاریخ 15 اسفندماه به منظور جذب سرمایه برای کارآفرینان و شرکت‏های نوپای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) برگزار می‌شود.

دومین رویداد استارتاپ دمو برای جذب سرمایه شرکت‌های نوپای ICT

دومین رویداد استارتاپ دمو (Startup Demo) در تاریخ 15 اسفندماه به منظور جذب سرمایه برای کارآفرینان و شرکت‏های نوپای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) به همت مرکز فن بازار ملی ایران و با همکاری پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

در این رویداد کارآفرینان و شرکت‌ها ایده خود را برای سرمایه‏‌گذاران ارائه (Demo) خواهند کرد و سرمایه‌گذاران پس از برگزاری جلسات خصوصی (B2B) و بررسی میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، میزان فروش و غیره به ارزیابی آنها پرداخته و برای سرمایه‌گذاری در آنها اعلام تمایل خواهند کرد. در این صورت مذاکرات بعدی تا حصول نتیجه نهایی توسط مرکز فن‏ بازار ادامه خواهد داشت.


نخستین دوره استارتاپ دمو در آبان ماه 95 با ارائه 12 استارتاپ به 5 سرمایه‌گذار در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد که تاکنون یک مورد سرمایه‌گذاری محقق شده و چند مورد دیگر نیز در حال برگزاری مذاکرات و حصول توافقات هستند. 

مهلت ثبت‌نام در این برنامه تا پایان بهمن 95 است و متقاضیان به منظور ثبت‌نام می‌توانند به سایت اینترنتی مرکز فن بازار ملی ایران مراجعه کنند. 


منبع :

Menu