افتتاح چهار کتابخانه عمومی در اصفهان

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های استان اصفهان: با افتتاح کتابخانه‌های هشت بهشت فولاشهر،سروش بادران اصفهان و فراموشجان چادگان تعداد کتابخانه عمومی استان به300 باب افزایش یافت.

افتتاح چهار کتابخانه عمومی در اصفهان

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های استان اصفهان گفت: با افتتاح کتابخانه های هشت بهشت فولاشهر، سروش بادران اصفهان و فراموشجان چادگان تعداد کتابخانه عمومی استان به ۳۰۰ باب افزایش می یابد.

کتابخانه عمومی روستای فراموشجان در شهرستان چادگان در ساختمانی با مساحت ۵۰۰ مترمربع و زیربنای ۱۴۵ متر در یک طبقه توسط دهیاری فراموشجان آماده و بمدت ۳۰ سال به نهاد کتابخانه های عمومی واگذار شده است.

کتابخانه عمومی هشت بهشت فولادشهر نیز با مساحت ۲۰۰۰ متر و ۶۱۴ متر زیر بنا توسط شرکت عمران فولاد شهر احداث و واگذار شده است.

همچنین کتابخانه تودشک با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیون تومان بازسازی شده و به زودی  بازگشایی خواهد شد .کتابخانه سروش بادران  نیز در منطقه شرق شهرستان اصفهان با زیربنای ۲۵۰متر توسط شورا و دهیاری احداث و واگذار شده که روز "۲۱ بهمن ماه" افتتاح خواهند شد.

و در آخر یک خبر خوب دیگر برای هم وطنان اصفهانی :

تا شش ماهه نخست سال ۹۶ ،" ۱۵ کتابخانه "دیگر نیز افتتاح خواهد شد که تمامی این کتابخانه ها بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

منبع :

Menu