دانلود رایگان خلاصه کتاب اشتباهات متداول پایه نهم

برای همه دانش آموزان پایه نهم یک منبع مطالعاتی کامل برای آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی

دانلود رایگان خلاصه کتاب اشتباهات متداول پایه نهم

اولیای گرامی و دانش آموزان عزيز

در اين كتاب سوال­ های دام­دار درس­هاي رياضي، علوم، فارسي و عربي را قرار داده ايم

در كتاب اشتباهات متداول در ارتباط با هر سوال يك نكته آموزشي و هشدار آموزشي در كنار پاسخ تشريحي و توضيح دام آموزشي آورده­ايم كه با يادگيري اين نكات و هشدارها شما مي­توانيد به اين سوال­ ها و سوال­ های مشابه آنها پاسخ صحيح دهيد.

شايد شما هم تاكنون اين جملات را به زبان آورده­ايد يا اين كه از دوستانتان شنيده­ايد درس را خوب خوانده­ام اما به خاطر برخي اشتباه هاي كوچك در امتحان­ها نمره از دست مي دهم!.... واقعا چاره ي اين اشتباهات در پاسخ به سوالات درسي چيست؟ جالب است بدانيد كه تنها شما نيستيد كه گرفتار اين خطاها مي­شويد. بسياري از اين اشتباهات آن قدر توسط هم كلاسي­هاي شما تكرار مي­شوند كه نام آنها را اشتباهات متداول گذاشته ايم .حالا مي خواهيم با هم درباره ي اين كتاب كمي بيشتر بدانيم.

ويژگي­هاي اين كتاب

1-     سوال هاي دام دار به ترتيب مباحث كتاب درسي

2-     نكات آموزشي، هشدارهاي آموزشي

3-     تنظيم سوال ها براساس سطح دشواري

4-     پاسخ تشريحي كامل و جامع

5-     درصد پاسخگويي دانش آموزان به گزينه هاي دام دار

چرا بخوانم؟

براي اينكه به شما دانش آموزان بگوييم كه همتايان شما در هر مبحث معمولا در كجا اشتباه مي كنند و علت اشتباهات آنها چيست تا شما در مطالعه آن مبحث توجه بيشتري به آن نكات داشته باشيد. توصيه ما به شما دانش آموز گرامي اين است كه

از تجربه­ي بقيه دانش آموزان استفاده كن و اشتباهات آنها را تكرار نكن!

تا ياد بگيري گزينه­ي صحيح را انتخاب كني.

مبناي گزينش سؤالات هر درس، انتخاب گزينه ي نادرست در هر سؤال توسط بيش از 20 درصد دانش آموزان از جامعه ي چندين هزار نفري آزمون دهندگان كانون فرهنگي آموزش بوده است. به منظور سنجش دانش آموزان در برخورد با سوالات دام دار، سوال ها را از پاسخ تفكيك كرده ايم.


Menu