نکات ویژه و مهم برای موفقیت در آزمون 24 دی

در این آزمون شما 21 روز فرصت دارید تا خود را برای موفقیت در آزمون 24 دی آماده کنید با استفاده از برنامه‌ی راهبردی می‌توانید یک برنامه‌ریزی مفید انجام دهید

نکات ویژه و مهم برای موفقیت در آزمون 24 دی

دوستان خوب دبستانی من

سومی‌ها و چهارمی‌ها

با توجه به نقشه‌ی گنج ما، یعنی برنامه‌ی راهبردی باید خود را برای آزمون 24 دی آماده کنیم. با توجه به اینکه  وارد ماه چهارم تحصیلی شدیم و پایان نیم‌سال اول باید نگاه به گذشته‌ای نسبت به دروس داشته باشیم و آن‌ها را مرور کنیم . جدول برنامه‌ی راهبردی ما، به ما میگوید که در آزمون 24 دی 7 سوال مربوط به مطالب آزمون‌های قبل و 3 سوال ما از مبحث جدید است. پس ما در این آزمون باید حتما یک مروری روی درس‌های قبل داشته باشیم . مباحثی که در آزمون 3 دی از آن‌ها سوال طرح شده بود در این آزمون سهم بسیار مهمی دارد .

حالا باید چیکار کنیم که بتونیم در این آزمون موفق بشیم؟

اول از همه تو ایام مدرسه و آزمون باید توجه ویژه به دفتر برنامه‌ریزی داشته باشیم . یادتون باشه دفتر برنامه ریزی کارنامه ی میزان مطالعه شماست. از طریق این دفتر برنامه ریزی شما به آگاهی می‌رسید که در هر روز هر درس چقدر مطالعه کردید و برای روزهای آتی خود چه میزان مطالعه‌ا ی را هدف‌گذاری می‌کنید؟

مرحله بعد استفاده از کتاب خودآموزی .شما نویسنده‌ی این کتاب هستید. بعد از آزمون 3 دی قطعا باید سوالاتی که اشتباه پاسخ دادید یا شک داشتید یا کلا پاسخ نداید یا به نظرتون سوال خیلی مهمی بوده داخلش وارد کردید. تو این آزمون با مطالعه‌ی آن دسته از سوالات به خودتون کمک می‌کنید تا اشتباهات آزمون قبل تکرار نکنید.

بچه‌ها حتما درس هر روز همان روز بخوانید . این روش تو موفقیت در آزمون‌ها و امتحانات مدرسه بهتون کمک می‌کند.

حتما تقسیم نگاه داشته باشید و به همه‌ی دروس توجه ویژه کنید.

پس مطالب ازمون گذشته‌ی خود را با دقت بخوانید و برای مبحث جدید بیشتر وقت بگذارید.

Menu