معرفی برترین‌های المپیک ربات‌های انسان نما

برترین‌های نخستین المپیک ربات‌های انسان نما معرفی و قدردانی شدند.

معرفی برترین‌های المپیک ربات‌های انسان نما

برترین‌های نخستین المپیک ربات‌های انسان نما معرفی و قدردانی شدند.

المپیک ربات‌های انسان نما یکی از بخش‌های مسابقات رباتیک و هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی امیرکبیر بود.

رقابتهای این المپیک رباتیک در دو بخش دانشجویی و دانش آموزی و با حضور 13 تیم در رشته های فوتبال، بسکتبال، کاراته، دو میدانی، وزنه برداری، ژیمناستیک، تیراندازی و راگبی برگزار شد. 

در بخش دانشجویی المپیک ربات های انسان نما، تیم AUTMan NAO از دانشگاه صنعتی امیرکبیر با کسب سه مدال طلا در رشته های راگبی، وزنه برداری و پرتاب وزنه، دو مدال نقره در رشته های تیراندازی و دو امدادی و دو مدال برنز در رشته های کاراته و دو سرعت رتبه نخست را کسب کرد.

تیم AUTMan KID از دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز با دریافت سه مدال طلا در رشته های کاراته، ژیمناستیک و تیر اندازی و دو مدال نقره در رشته های دو امدادی و دو سرعت به رتبه دوم این لیگ دست یافت.

رتبه سوم این لیگ رقابتی به تیم RoboMech به خاطر کسب مدال طلای رشته دو سرعت، سه مدال نقره در رشته های راگبی، دو امدادی و وزنه برداری و دو مدال برنز در رشته های کاراته و پرتاب وزنه رسید.

تیم Pishro با دریافت دو مدال نقره در رشته های پرتاب وزنه و دو امدادی و دو مدال برنز در رشته های تیراندازی و وزنه برداری به جایگاه چهارم و تیم BigBot با دریافت مدال نقره کاراته و مدال برنز راگبی به جایگاه پنجم این لیگ دست پیدا کردند.

تیم های دانش آموزی نیز در المپیک ربات های انسان نما این مسابقات حضوری فعال داشتند.
در این بخش، تیم کاوشگر با کسب سه مدال طلا در رشته های کاراته، دو سرعت و راگبی و مدال نقره ژیمناستیک در جایگاه اول قرار گرفت.

رتبه دوم این لیگ به تیم پاسارگاد بخاطر کسب مدال طلای ژیمناستیک، مدال نقره راگبی و مدال برنز دو سرعت اختصاص یافت.

تیم نوین 1 از دبیرستان مهرنامی نوین با دریافت مدال نقره رشته دو سرعت و سه مدال برنز کاراته، ژیمناستیک و راگبی در جایگاه سوم و تیم نوین 2 از دبیرستان مهرنامی نوین با کسب مدال نقره کاراته در جایگاه چهارم المپیک ربات‌های انسان نمای بخش دانش آموزی قرار گرفتند.

هیات داوران مسابقات، تیم Taipe Sniper از کشور تایوان را به علت خلاقیت در عملکرد به عنوان تیم برتر در رقابت فنی لیگ المپیک ربات های انسان نما معرفی کرد.

منبع :

Menu