دانش آموزان و دانشجویان چگونه بن کتاب دریافت کنند؟

دانشجویان متقاضی بن کتاب نمایشگاه بین المللی کتاب به سامانه توزیع بن کارت دانشجویی به نشانی http://bon.tibf.ir مراجعه کنند.

دانش آموزان و دانشجویان چگونه بن کتاب دریافت کنند؟

دانشجویان متقاضی بن کتاب نمایشگاه بین المللی کتاب به سامانه توزیع بن کارت دانشجویی به نشانی http://bon.tibf.ir مراجعه کنند.


این افراد می توانند از ٢٨فروردین تا اول اردیبهشت، با مراجعه به سامانه http://bon.tibf.ir درخواست خود را برای دریافت بن یک میلیون ریالی خرید کتاب ثبت کنند. 
سهم دانشجو در دریافت بن های یک میلیون ریالی، 600 هزار ریال است که پرداخت آن از طریق اپلیکیشن آپ و پس از نهایی شدن فرایند ثبت نام انجام می شود.
بن دانش آموزی نیز پانصد هزار ریال است که ٥٠ درصد آن به صورت یارانه و ٥٠ درصد سهم پرداختی دانش آموز است.


بر اساس این گزارش، پس از پرداخت مبلغ بن کتاب، یک حساب بانکی توسط بانک شهر برای متقاضیان بن کتاب ایجاد شده و اطلاعات آن شامل شماره کارت، رمز دوم، cvv2 و تاریخ انقضا از طریق پیامک برای دانشجو ارسال می شود. 
دانشجویان می توانند پس از دریافت اطلاعات کارت، بدون نیاز به کارت فیزیکی به آسانی با استفاده از اپلیکیشن آپ در تمام غرفه های نمایشگاه، اقدام به خرید کتاب کرده و علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه، از مزایا و جوایز در نظر گرفته شده برای پرداخت اپلیکیشنی بهره مند شوند.
با هماهنگی های بعمل آمده با اپراتورهای تلفن همراه کشور، استفاده از اپلیکیشن آپ در مدت زمان برگزاری نمایشگاه هیچ هزینه ای برای اینترنت همراه بازدیدکنندگان نمایشگاه نخواهد داشت از این رو دارندگان سیم کارت های دائمی و اعتباری تمام اپراتورها می توانند به صورت رایگان و بدون کم شدن حجم ترافیک اینترنت همراه خود از طریق اپلیکیشن آپ و با استفاده از اعتبار بن کتاب خود اقدام به خرید کتاب کنند.
متقاضیان دریافت بن کتاب می توانند اپلیکیشن آپ را با مراجعه به وبسایت http://app.733.ir دانلود و نصب کنند. اپلیکیشن آپ قابل نصب بر روی سیستم عامل های اندروید و ios است.
بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ١٥تا ٢٥ اردیبهشت سال جاری در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

منبع :

Menu