تحلیل آزمون 25 دی 94 رشته ساختمان سال دوم هنرستان

تحلیل آزمون 25 دی 94 رشته ساختمان سال دوم هنرستان در این مطلب ارائه شده است.

تحلیل آزمون 25 دی 94 رشته ساختمان سال دوم هنرستان

تحلیل آزمون

 

با عرض سلام و خسته نباشید به همه­ی داوطلبان عزیز

 

 به همه­ی داوطلبان توصیه می­کنم با گرفتن کارنامه به درستی آن را تجزیه و تحلیل کنند. کارنامه سند ارزیابی دانش­آموز در دروس مختلف است.کارنامه­ی شما بیانگر این است که شما در این مدت چگونه درس خوانده­اید و در ادامه باید چگونه درس بخوانید.اگر با توجه به تلاش و پشتکاری که داشته­اید نتایج خوبی به دست آورده­اید این یعنی روش درس خواندن شما درست است ولی اگر با توجه به تلاش شما نتایج خوبی به دست نمی­آورید باید روش درس خواندن خود را عوض کنید که برای این­کار حتما از پشتیبان­ها و مشاوران تخصصی خود کمک بگیرید. مشاوران راهنمای بسیار خوبی هستند. حتما از تجربیات مشاور استفاده کنید و از آنها در رسیدن به هدف كمك بگیرید.

 

جدول زیر ارزیابی از سطح سوالات می­باشد،همچنین جایگاه شما را در بین داوطلبان مشخص  می­کند یعنی اینکه جزء کدام دسته از دانش­آموزان هستید، قوی،متوسط و یا ضعیف. (اعداد در جدول زیر به درصد می­باشد.)

 

 

نام درس

 میانگین درصد اجرا

میانگین درصد پیش­بینی

پیش­بینی درصد برای داوطلبان سختکوش

سوال سفید

سوال غلط

سوال صحیح

سوال سفید

سوال غلط

سوال صحیح

روش هاي اجرايي ساختمان سازي

30

32

38

30

30

40

50

نقشه برداري ساختمان

42

30

28

30

45

25

40

 

در جدول بالا در سه ستون اول درصد سوال­های سفید، غلط و صحیح در آزمون می­باشد که شما داوطلبان با پاسخگویی به سوالات به این درصدها رسیده­اید مثلا در درس روش هاي اجرايي ساختمان سازي از 15 سوال به‌طور میانگین به 38 درصد سوالات پاسخ صحیح داده­اید و به مابقی سوالات یا جوابی نداده­اید و یا غلط جواب داده­اید. در سه ستون بعدی پیش­بینی ما می­باشد یعنی به­عنوان مثال در این آزمون داوطلبان باید به طور میانگین در درس نقشه برداري ساختمان به 28 درصد سوالات جواب درست می­دادند ولی در اجرا 25 درصد پاسخ صحیح داده­اند که این یعنی داوطلبان در این درس بهتر عمل كرده اند  و ستون آخر مربوط به داوطلبان قوی می­باشد یعنی درصد دروس داوطلب قوی باید به عددی که در این ستون نوشته شده نزدیک باشد

Menu