برپایی 750 نمایشگاه کتاب در مدارس استان همدان

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از برپایی 750 نمایشگاه کتاب در مدارس استان خبر داد.

برپایی 750 نمایشگاه کتاب در مدارس استان همدان

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از برپایی 750 نمایشگاه کتاب در مدارس استان خبر داد.

فولادوند در این‌باره اظهار کرد: همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی طرح اهدای کتاب به کتابخانه‌های مدارس و تجهیز و پالایش کتابخانه‌ها اجرا شد.

فولادوند ساماندهی کتابخانه‌های مدارس استان را از جمله برنامه‌های این هفته خواند و افزود: توسعه کتابخانه‌های دیجیتالی و راه‌اندازی ایستگاه مطالعه در مدارس شبانه‌روزی از دیگر برنامه‌های اجرا شده در هفته کتاب‌خوانی بود.

وی با اشاره به توزیع رایگان 140 جلد فرهنگنامه کودکان و نوجوانان در مدارس ابتدایی استان، تصریح کرد: دایره‌المعارف (زندگینامه مصور مقام معظم رهبری) در سطح شهرستان‌ها، نواحی و مناطق مختلف استان توزیع شد.

فولادوند ادامه داد: بازدید دانش‌آموزان از کتابخانه‌های عمومی، برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی، تقدیر از منتخبین مسابقات کتاب‌خوانی، تقدیر از دانش‌آموزان و همکاران مؤلف، معرفی تازه‌های نشر به دانش‌آموزان، تقدیر از مدیران، معاونین، معلمان و مربیان فعال در حوزه کتاب‌خوانی و غیره، از دیگر برنامه‌های اجرا شده در هفته کتاب و کتاب‌خوانی بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان این که برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی با هدف توسعه و تبیین فرهنگ مطالعه در بین دانش‌آموزان اجرا شد، ابراز امیدواری کرد: این برنامه‌ها محدود به زمان خاصی نشده و به‌طور مستمر مورد توجه قرار گیرد.

منبع :

Menu