تحلیل آزمون 4 اردیبهشت- سوم مکانیک خودرو

با عرض سلام و خسته نباشید به همه‌ی شما عزیزان، امید است آزمون4 اردیبهشت و نتایج حاصل از آن برای شما مفید و مؤثر بوده باشد.

تحلیل آزمون 4 اردیبهشت- سوم مکانیک خودرو

نگاه کلی به آزمون

با عرض سلام و خسته نباشید به همه‌ی شما عزیزان، امید است آزمون 4 اردیبهشت و نتایج حاصل از آن برای شما مفید و مؤثر بوده باشد.

بررسی داده های آماری پس از برگزاری آزمون 4 اردیبهشت نتایج حاصل شده مطابق این گزارش به اطلاع شما می رسد. امید است که با مطالعه و تحلیل این نوشته نتایج مناسب تری در آزمون های آتی داشته باشید.

با ارزیابی انجام گرفته شده از این آزمون، مشاهده می‌شود که کم‌ترین درصد پاسخ‌گویی به سؤالات مربوط به درس محاسبات فنی با 13 درصد و همچنین بیش‌ترین درصد پاسخ‌گویی به سؤالات در درس اجزای ماشین با 35 درصد پاسخ‌گویی بوده است.

درکتاب اشتباهات متداول مکانیک خودرو، تمامی این اشکالات به صورت کامل بررسی و طبقه بندی شده است. با مطالعه این کتاب می توانید میزان اشتباهات خود درپاسخ گویی به سوالات را کاهش دهید.

چندتا از 10 تا؟

در این تحلیل با بررسی کارنامه دانش آموزان در کنکور سراسری سال های قبل و مقایسه آن با نتایج حاصل شده در آزمون 4 اردیبهشت نتایج زیر حاصل شده است:

این اعداد به چه معناست؟

به عنوان مثال، در آزمون سراسری داوطلبانی که تراز آن‌ها در محدوده‌ی 5500 قرار داشته است، توانسته بودند از هر 10 سوال آزمون به 4 مورد آن پاسخ صحیح بدهند.

این آزمون برای ترازهای7000 و 6250 و 5500 یک واحد و برای تراز 4750 دو واحد سخت تر بوده است.


درصد پاسخ‌گویی صحیح:

توضیحات پایانی و نکات مشاوره‌ای:

کتاب جامع مکانیک خودرو و کتاب زرد مکانیک خودرو بهترین مرجع برای آماده سازی شما دانش آموزان عزیز برای کنکور سراسری می باشد.


                                                                                                                                                                          مهدی ترابی

Menu