گزارش تصویری جشن رتبه های زیر 10 کنکور 93 - 23 مرداد 93

گزارش تصویری جشن نخبگان کنکور 93 در مرکز همایش های صداو سیما را اینجا مشاهده کنید....

گزارش تصویری جشن رتبه های زیر 10 کنکور 93 - 23 مرداد 93

 

جشن تجلیل از رتبه های زیر 10 کنکور سراسری 93 دانش آموزان کانون فرهنگی آموزش قلم چی 23 مرداد 93 در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.

ابتدای جلسه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد و پس از خیر مقدم به حاضران، جناب آقای دکتر  حافظی ریس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به دانش آموزان برتر تبریک گفتند و از فعالیت های جامعه خیرین مدرسه ساز نام بردند . ایشان یکی از بهترین کارها را شراکت در امر مدرسه سازی ذکر کردند و با افتخار اعلام کردند که جامعه خیرین مدرسه ساز، 17 سال است که در ایران فعالیت می کند و مدارس زیادی را ساخته است.

سپس حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه،  به ایراد سخن پرداختند و درباره ی وقف، مزایا و نحوه ی وقف کردن توضیحاتی فرمودند. ایشان از بنیاد علمی آموزشی قلم چی (وقف عام) به خاطر انجام فعالیت هایی در راستای گسترش علم و دانش، تقدیر کردند.

سپس کاظم قلم چی با تبریک به تمامی دانش آموزان برتر و اولیا آنها به ایراد سخنرانی پرداختند .

کاظم قلم چی یکی از افتخارات بنیاد قلم چی را اهمیت دادن به روستاها و شهرهای کوچک نام بردند و با بیان این که امسال 4 نفر از رتبه های تک رقمی از روستاها می باشند، توسعه ی عدالت آموزشی را در درخشش دانش آموزان شهرهای کوچک دانستند . ایشان افزودند شهرهای کوچک، امسال 3 رتبه ی تک رقمی دارند.

هم چنین  ایشان با نام بردن از رتبه های برتر ایثارگران، به این نکته اشاره کردند که این گروه از دانش آموزان صاحب رتبه های کشوری بسیار خوبی در کنکور امسال می باشند .

 کاظم قلم چی در ادامه با بیان  اهمیت نقش اولیا به ویژه اولیا فرهنگی، تداوم حضور در آزمون های برنامه ای را باعث افزایش قدرت فراشناخت و خودآموزی و موثر در موفقیت های تحصیلی دانستند.

سپس میهمان ویژه ی این جشن،  اعضای جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، روسای دانشگاه ها، چهره های ماندگار و رتبه های تک رقمی سال های گذشته معرفی شدند .

در ادامه ی مراسم از رتبه های زیر 10 گروه تجربی و ریاضی کنکور 93 تقدیر و  قدردانی شد و رتبه های تک رقمی با قرار گرفتن بر روی جایگاه، عکس یادگاری را گرفتند .

سپس از گروه نابینایان و کم بینانان که رتبه های زیر 1000 کنکور سراسری را کسب کرده بودند قدردانی شد . سوگل سودبر رتبه 8 کنکور انسانی 92 ، هانیه خویی مسئول گروه نابینایان کانون  و علی انوری از همکاران واحد نابینایان کانون در مورد خصوصیات این دانش آموزان سخن گفتند

آغاز قسمت دوم جشن با هنرنمایی سالار عقیلی هنرمند برجسته کشور همراه شد و سپس از دانش آموزان رشته ی هنر که رتبه های تک رقمی در کنکور 93 کسب کرده بودند، تقدیر شد؛ این دانش آموزان هدایای خود را از سالار عقیلی دریافت نمودند .

در ادامه از رتبه های تک رقمی کشوری قدردانی شد . این رتبه های زیر 10 ، هدایای خود را از رتبه های یک کشوری سال های گذشته دریافت کردند

در بخشی دیگر، از دانش آموزان برتر گروه انسانی تقدیر و قدردانی به عمل آمد و ایشان هدایای خود را از اساتید دانشگاهی رشته ی انسانی  دریافت نمودند

در ادامه ی مراسم ، از دانش آموزان رتبه های برتر ایثارگران و اولیای آن ها در قسمت ویژه ای برای حضور در جایگاه دعوت به عمل آمد و مورد تقدیر قرار گرفتند.

 جشن نخبگان کنکور 93 با گرفتن عکس های یادگاری همکاران کانون ، مسئولین نمایندگی های کانون، پدران  و مادران دانش آموزان برتر به پایان رسید .

در ادامه گزارش تصویری  این جشن را مشاهده کنید. 

 

 

  


 

 


 

 

 

تقدیر از دو گروه از رتبه های زیر 10 کنکور 93:

دانش آموزانی که از دبستان و راهنمایی به کانون آمدند و چند سال مداوم در آزمون های برنامه ای کانون شرکت کردند - دانش آموزانی که از روستا ها رتبه تک رقمی کسب کردند 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اهدا جوایز رتبه های تک رقمی کنکور 93 توسط دو چهره ماندگار:

دکتر منصور نیکخواه بهرامی و دکتر پرویز جبه دار مارالانی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اجرای سالار عقیلی در مراسم تجلیل از رتبه های زیر 10 کنکور 93 

 

 

 

 

 


 

 


 

 

 

اهدا جایزه به رتبه 1 کنکور تجربی 93 (سید شایان پورمیربابایی ) توسط رستگار رحمانی رتبه 1 کنکور تجربی 88

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Menu