پژوهشگران برتر جشنواره جوان خوارزمی تقدیر شدند

پژوهشگران برتر جشنواره جوان خوارزمی در دو بخش دانشجویی و آزاد و همچنین بخش دانش‌آموزی تقدیر شدند.

پژوهشگران برتر جشنواره جوان خوارزمی تقدیر شدند

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، پانزدهمین جشنواره جوان خوارزمی صبح امروز در سازمان پژوهش‌‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد که در این جشنواره 939 طرح از سوی پژوهشگران کشور ارائه شده و این طرح‌ها در دو بخش دانشجویی و آزاد و همچنین بخش دانش‌آموزی تقدیر شدند.

بر اساس این گزارش، در بخش دانشجویی و آزاد تلفن همراه امن بومی از رضا کاظمی و طرح بستر آزمایشگاهی تست احتراق در محفظه‌های میکرو از سروش صرافان رتبه‌های اول پژوهش‌های کاربردی و همچنین ساخت دستگاه اندازه‌گیری پروفایل باریکه از احسان ابراهیمی و طرح بهینه‌سازی ذخیره گاز متان در چارچوب‌های فلز آلی، نانو از کامران اخباری رتبه‌های اول پژوهش‌های توسعه‌ای و دوم پژوهش‌های کاربردی را دریافت کردند.

همچنین طرح ناوبری اینرسی مستقل از حسین ناصری و طرح مکانیزم مفصلی 4 درجه آزادی از کاظم حسینی‌نژاد و طرح منوکوپتر کنترل‌پذیر از احمد صفایی رتبه‌های دوم پژوهش‌های کاربردی را دریافت کردند.

همچنین طرح تقویت‌کننده پهن باند در فرکانس 30 مگاهرتز از بهروز خلیلی و سیستم فیلتراسیون از رضا ادیبی رتبه دوم پژوهش‌های توسعه‌ای را دریافت کردند.

همچنین از محسن جهرمی برای طرح دیافگرام اسموتیک و امین ریگی برای رباط پرنده امدادگر و همچنین مهدی کشاورز برای طرح متامتریال و مهشدی راقمی برای طرح تصفیه‌سازی به عنوان رتبه دوم بخش ابتکار تقدیر شد.

همچنین صادق باباشاه در طرح اثرات پیش بیان و فهمیه ورمقامی برای طرح الکتروشیمیایی مشتقات یورازول و عرفان دشتی مقدم برای طرح توسعه فناوری میکروسیالات به رتبه سوم پژوهش‌های بنیادین دست یافتند.

بر اساس این گزارش در این جشنواره از عباس وثوقی برای آنتن آرایه بازتابی و محمدحسین خزعلی برای دستگاه لزجت‌یاب و ثارالله عباسی برای ساخت تست ریگ کمپرسورهای محوری تقدیر شد.

همچنین مهدی امینی برای طرح جوشکاری تعمیری و امین کشاورز برای دستگاه پله‌رو حمل بار به رتبه‌های سوم بخش توسعه‌ای و ابتکار دست یافتند.

منبع :

Menu