گفت و گو باامیرمحمدمسیبی؛عضو باشگاه پانصدتایی‌ها دوازدهم ریاضی

مطابق برنامه راهبردی عمل می‌کنم و هم چنین نیم سال دوم سعی می‌کردم تا جایی که می‌توانم از پیش روی سریع برنامه راهبردی استفاده کنم زیرا به من، در تمام کردن دروس انگیزه خوبی می‌داد.

گفت و گو باامیرمحمدمسیبی؛عضو باشگاه پانصدتایی‌ها دوازدهم ریاضی

نام و نام خانوادگی: امیرمحمد مسیبی کشتلی

پایه: دوازدهم ریاضی

نام شهر و استان: بابل ،مازندران

شغل و تحصیلات مادر: وکیل ، کارشناس ارشد حقوق

شغل و تحصیلات پدر: سردفتر اسناد رسمی ،کارشناس ارشد حقوق

میانگین تراز:6700

معدل :19

سال‌های حضور در کانون: دهم و یازدهم و دوازدهم (۳سال)

چند آزمون شرکت کرده است: ۴۱ آزمون اصلی


مصاحبه‌گر : محمد عطائی 


  1. هدف شما از شرکت در این تعداد آزمون چه بود؟

سنجش توانایی علمی خود و مقایسه در مقابل دیگران.


 دلیل شرکت شما در آزمون‌های هدیه، هدف گذاری و مشابه پارسال چه بود؟

آزمون های هدیه و هدف گذاری ومشابه پارسال به من کمک  کرد تا قبل از آزمون اصلی خوانده های خود را مرور کنم و خود را محک بزنم و با آمادگی کامل آزمون اصلی را بدهم.


  1. از شرکت در این تعداد آزمون چه انگیزه ای داشتید؟ و چه نتیجه ای برای شما داشت؟

با هر مرحله آزمون به سمت جلوتر ، ایرادات و نقص علمی خود را بیشتر پیدا کرده و بررسی می کردم و استرس و اضطراب ، با آزمون های بیشتر برای من کمتر می شد.


  1. پیوستگی در آزمون‌ها چگونه توانست باعث پیشرفت تراز شما شود؟

با آزمون های پشت سر هم و گذراندن همه ی دروس و برنامه ها من را به سمت پیشرفت بیشتر هدایت می کرد و عقب ماندگی درسی من کمتر می شد.


  1. شرکت در این آزمون‌ها چه تاثیری بر وضعیت درسی شما در مدرسه داشته داشت؟

تاثیر خوبی داشت ، زیرا با تست زدن برای آزمون های کانون مفهوم درس ها کاملا برایم جا می افتاد و نمرات خوبی در دروس اختصاصی کسب می کردم.

 

مطابق برنامه‌ی راهبردی حرکت می‌کنید؟ چگونه برای دو هفته برنامه ریزی می‌کنید؟ 

بله مطابق برنامه راهبردی عمل می کنم و هم چنین نیم سال دوم سعی می کردم تا جایی که می توانم از پیش روی سریع برنامه راهبردی استفاده کنم زیرا به من، در تمام کردن دروس انگیزه خوبی می داد.

 

  1. نقاط قوت شما کدام درس ها هستند؟ روش مطالعه آن ها را توضیح می دهید؟

حسابان و فیزیک ، در درس فیزیک بر روی تمارین کتاب و متن کتاب ابتدا تسلط پیدا می کنم و مفهوم برای من جا می افتد و سپس به سراغ تست زدن می روم و اگر مبحثی را مشکل داشتم بعد از خواندن کتاب به سراغ درس نامه کتاب تست می روم و برای حسابان هم درس را پس از یاد گرفتن از معلم خود در مدرسه و با مرور آن، به سراغ تست می روم.

 

  1. دفتر برنامه ریزی دارید؟ تکمیل دفتر چه کمکی به شما می‌کند؟

بله دفتر برنامه ریزی دارم ، تکمیل آن به من کمک می کند که اتلاف وقت نداشته باشم و بر روی کار های خود تسلط داشته باشم و کمک بسیار زیادی به من کرد .


  1. تحلیل آزمون را چگونه انجام می‌دهید؟

بعد از آزمون کانون تا آمدن پاسخ نامه استراحت می کنم و سپس شروع به تحلیل می کنم و سعی می کنم جواب همه سوالات را با پاسخ نامه آزمون بررسی کنم و حتی سوالی که درست زدم را بررسی می کنم و اگر راه حل و ایده ی جدیدی بود را یادداشت می کنم و جواب های غلط خود را کامل بررسی می کنم و سپس شبیه آن سوال را در آزمون های سال های قبل را کار می کنم تا به تسلط کافی برسم.


  1. نقش آموزشی خانواده، بالاخص پدر و مادر در این سال‌ها چگونه بود؟

خانواده با فراهم نمودن امکانات و وسایل آموزشی و محیطی آرام و تغذیه سالم تاثیر زیادی دارند.


  1. سال گذشته برای امتحان های پایان سال چه برنامه‌ای داشتید؟ چه نتیجه ای گرفتید؟

سعی می کردم مطابق آزمون های کانون، اختصاصی ها را مفهومی بخوانم و همراه آن تست ،تشریحی هم کار کنم و در کنار آن، نمونه سوالات کانون را کار کنم و همین طور عمومی ها را در کنار اختصاصی وقت می گذاشتم و می خواندم و نمونه سوال های کانون را کار می کردم.


  1. امسال برای امتحان های پایان سال چه برنامه‌ای خواهید داشت؟

امسال شبیه پارسال عمل می کنم ولی با جدیت بیشتر و زمان بیشتر زیرا پارسال تاثیر قطعی نداشت ولی امسال تاثیر قطعی دارد و باید زمان بیشتری گذاشت و در کنار اختصاصی، باید عمومی ها را در طول سال تمام کرد و وقت خود را بیشتر بر روی نمونه سوال های کانون گذاشت.


  1. برای امتحان های مدرسه از منابع کانونی و نمونه سوالات سایت کانون استفاده می‌کنید؟

بله برای آزمون های تشریحی مدرسه از نمونه سوال های کانون و کتاب آبی استفاده می کنم و درس نامه ی کتاب آبی تاثیر زیادی برایم داشت.

Menu