نام و نام خانوادگی : آرمیتا خدابنده لو
پایه : دوازدهم ریاضی
نام شهر و استان : نظرآباد، البرز
میانگین تراز : ۶۳۰۰
معدل : ۱۹.۸۳
سالهای حضور در کانون : دوازدهم
چند آزمون شرکت کرده است : 21 آزمون
شغل و تحصیلات مادر : دبیر فیزیک، لیسانس فیزیک
شغل و تحصیلات پدر : مدیر، لیسانس زبان
مدرسه: شرافت هشتگرد
مصاحبهگر : محبوبه مولوی
با توجه به پشت سر گذاشتن کنکور اردیبهشت؛ چه تصمیمهای جدیدی گرفتهاید؟
این که به خوبی از این فرصت قبل و بعد از امتحانات نهایی استفاده کنم و به خوبی درس های خود را جمعبندی کنم.
برای امتحانات نهایی چه برنامهای دارید؟
تمرکز اصلی من بر درس های عمومیها است: مثل دینی، عربی و فارسی. به خصوص دینی و عربی چون ضعیفتر هستم و کلی کار حفظکردنی دارم.
آیا توانستید در جلسه کنکور سوالات ساده را تشخیص داده و به آنها پاسخ دهید؟
بله. نکتهی جالب این بود که چند سوال اول هر درس سوالات آسانی بودند. مثلاً ریاضی با سوالات آسانی شروع شد.
آیا در جلسه کنکور از تکنیکهای مدیریت زمان استفاده کردید؟
بله، سوالاتی که به نظرم وقت گیر بودن رو علامت میزدم و بلافاصله رد میشدم و در آخر هر دفترچه به انها برمی گشتم.
شما برای دوران جمعبندی چه برنامهای اجرا کردید؟
مطالعه و مرور درس نامهها و خلاصه درس ها و حل دوبارهی اشکالاتم، و حل آزمونهای کوچک از هر مبحث
آیا مطابق برنامهی راهبردی درس میخوانید؟ چگونه شخصی سازی میکنید، توضیح دهید.
من اول هر دو هفته کل بودجهبندی رو بررسی میکردم و با کتاب تستهایم را مقایسه میکردم. بعد تستها رو در روزها تقسیم میکردم. اگر وقت میشد، پنجشنبهی قبل آزمون را برای مرور درس نامه و... در نظر میگرفتم.
برنامه شما در تابستان سال گذشته چه بود؟
مرور دهم و یازدهم. به درسهای دوازدهم اصلاً دست نزدم و در عوض در طی سال تحصیلی تمرکزم را بر روی دروس دوازدهم بود و مرور کمی روی دهم و یازدهم داشتم.
بهترین درس شما در کنکور اردیبهشت کدام بود؟ روش مطلعه این درس را توضیح دهید.
به نظرم در درس فیزیک عملکرد بهتری داشتم. برای فیزیک من اول کتاب درسی رو کامل مطالعه میکردم و تک تک تمرینها، مثالها و پرسشهای آن درس و تمرینهای مربوط به آن را در آخر هر فصل حل میکردم. سپس درسنامهی کتاب تست رو میخواندم و بعد تستها رو شروع میکردم. من برای هر درسی (چه فیزیک چه درسهای دیگر) توی کتاب تست، هر تستی رو علامت گذاری میکردم و سیستم علامت گذاریهایم به این صورت بود که یه علامت برای درست، یه علامت برای بیدقتی و یه علامت برای اشکال و نقص توی یادگیری داشتم و گاهی هم از ترکیب از علامتها استفاده میکردم. این علامتها در دوران جمعبندی به من کمک کردند. در ضمن یک دفترچه هم داشتم که داخل آن سوالهایی رو یادداشت میکردم که حتی در پاسخنامه هم جواب آنها را نفهمیده بودم. این سوالات رو با معلمان مدرسه در میان میگذاشتم.