گفتگو با محمد کولیوند؛ قهرمان پیوستگی پایه هشتم از الشتر

نام و نام خانوادگی :محمد کولیوند پایه: هشتم نام شهر و استان: الشتر -لرستان میانگین تراز: 6045 معدل: 19.39 سال‌های حضور در کانون: 2 سال چند آزمون شرکت کرده است :30 آزمون

گفتگو با محمد کولیوند؛ قهرمان پیوستگی پایه هشتم از الشتر

نام و نام خانوادگی :محمد کولیوند

پایه: هشتم

نام شهر و استان: الشتر -لرستان

میانگین تراز: 6045

معدل: 19.39

سال‌های حضور در کانون: 2 سال

چند آزمون شرکت کرده است :30 آزمون

شغل و تحصیلات مادر:خانه دار -دیپلم

شغل و تحصیلات پدر:نظامی- ارشد


مصاحبه‌گر : صید علی جوانمرد

 

 

  1. هدف شما از شرکت در این تعداد آزمون چه بود؟ 
  2. متوجه شوم وضعیت درسی ام چگونه است و متوجه نقاط ضعف و قوتم شوم و باعث می شود که استرس نداشته باشم و نقاط ضعف خود را برطرف بنمایم.

 

  1. شما عضو باشگاه پانصدتایی‌ها هستید؛ چه روش موفقی برای رسیدن به این تعداد پاسخ صحیح داشتید؟
  2. من اولویت بندی کردم بین درس‌ها و با توجه به برنامه کانون ساعات مطالعه بیشتر کرده ام و تمرکز خوبی داشتم با توجه به برنامه راهبردی کانون به این دستاورد رسیدم.

 

  1. دلیل شرکت شما در آزمون‌های هدیه، هدفگذاری و مشابه پارسال چه بود؟
  2. بدلیل اینکه سوالات ازمونها هر سه تا خوب بودند آمادگی خوبی بود برای امتحانات و کسب معدل خوب و تمرکز بیشتر روی کتاب های مدرسه منابع کانون.

 

  1. از شرکت در این تعداد آزمون خسته نشدید؟ چه نتیجه ای برای شما داشت؟
  2. نخیر باعث می شود که من تلاش کنم در آزمونهای بعدی کانون رتبه بهتری کسب نمایم و باعث می شود اشتباهات خود را جبران نمایم و متوجه پیشرفت خودم شوم.

 

  1. پیوستگی در آزمون‌ها چگونه توانست باعث پیشرفت تراز شما شود؟
  2. با سوالات بیشتر آشنا می شوم و متوجه می شوم چه مباحثی بیشتر در آزمون می آید و باعث کاهش استرس و افزایش تمرکز برایم می شود و همچنین منظم بودن در درس خواندن را نتیجه می‌دهد.

 

  1. شرکت در این آزمون‌ها چه تاثیری بر وضعیت درسی شما در مدرسه داشته است؟
  2. باعث می شود که برنامه ریزی بهتری داشته باشم و باعث  می شود که در مدرسه نتایج بهتری گرفته باشم و باعث رشد معدل در نیمسال اول شوم و آمادگی برای نیمسال دوم داشته باشم.

 

  1. مطابق برنامه‌ی راهبردی حرکت می‌کنید؟ 
  2. بله، من هفته اول برای مدرسه در س می خوانم و هفته دوم تمرکز خودم بر روی آزمون جمعه گذشته اول درس های سخت مطالعه می کنم و بعد درسهای سبک تر و پنج شنبه مرور درسها و جمع بندی ازمون را در برنامه داشتم.

 

  1. نقاط قوت شما کدام درس ها هستند؟ 
  2. عربی زبان فارسی مطالعات. تقریبا همه درسها اول درسها را با دقت شروع می کنم و زمان بندی مناسب و استراحت کافی با توجه به برنامه راهبردی کانون حرکت می کنم.

 

  1. دفتر برنامه ریزی دارید؟ 
  2. بله من طبق برنامه ریزی درسی مطالعه کرده ام باعث می شود از هدر رفتن وقت جلوگیری شود و منظم درس بخوانم و آمادگی برای آزمون و مدرسه و طبق برنامه راهبردی کانون حرکت کرده ام.

 

  1. تحلیل آزمون را چگونه انجام می‌دهید؟
  2. من با توجه به سایت کانون که همان صفحه شخصی وارد می شوم و داخل فایل مربوط سوالات درست و غلط هستند بررسی کرده و در آزمون بعدی با توجه به درسنامه چه سوالاتی غلط زده ام یاد می گیرم و تمرکز می کنم.

 

  1. نقش آموزشی خانواده، بالاخص پدر و مادر در این سال‌ها چگونه بود؟
  2. پدر ومادر با تشویق و فراهم کردن محیطی آرام و مناسب درس خواندن و فراهم کردن ابزار برایم و روحیه دادن با عث پیشرفت من بودن حقیقتا پدر و مادر در اصل معلم و مشاور خوبی برایم بودن و قلب من هستند.

 

  1. سال گذشته برای امتحان های پایان سال چه برنامه‌ای داشتید؟
  2. من سال گذشته توی کانون نبودم اما کلاس ششم توی کانون بوده ام سال قبل من با برنامه درس خوندموبرای امتحانات نوبت دوم امادگی بیشری کسب کردم و با برنامه درس خواندم.

 

  1. امسال برای امتحان های پایان سال چه برنامه‌ای خواهید داشت؟
  2. من برای امتحانات پایان سال طبق برنامه شخصی خودم و مدرسه و برنامه راهبردی کانون مطالعه می کنم و سعی می کنم در خرداد تمرکز بیشتری داشته باشم.

 

  1. برای امتحان های مدرسه از منابع کانونی و نمونه سوالات سایت کانون استفاده می‌کنید؟
  2. بله من استفاده می کنم حتی سال گذشته برای نوبت دوم استفاده کردم و امسال برای نوبت دوم استفاده می کنم و نمونه سوالات را از روی سایت کانون دریافت می نمایم.

 

  1. برنامه شما برای درس خواندن در تابستان چیست؟ 
  2. من با توجه به اینکه کانونی بودم برای کانون برنامه دارم و ورزش جز اولویت و درس زبان انگلیسی برای تابستان برنامه دارم و تابستان اگر جز برنامه کانون باشم حتما ازمون شرکت خواهم با قدرت.

 

اگر امسال در آزمون تیزهوشان شرکت خواهید کرد، برنامه خودتان را توضیح دهید.

من با توجه به اینکه هشتم هستم برای پایه نهم از پیش برنامه ریزی خواهم کردم که انشالله بتوانم نتیجه خوبی بگیرم و تلاش این است که در آزمونهای قلم چی با برنامه راهبردی کانون شرکت نمایم.


گفتگو با محمد کولیوند؛ قهرمان پیوستگی پایه هشتم از الشتر


Menu