گفت و گو با فاطمه محمدی قهرمان پیوستگی دوازدهم تجربی

به گفت و گو با فاطمه محمدی قهرمان پیوستگی دوازدهم تجربی پرداختیم.

گفت و گو با  فاطمه محمدی قهرمان پیوستگی دوازدهم تجربی

نام و نام خانوادگی : ترانه محمدی

مقطع و رشته : دوازدهم تجربی 

میانگین تراز : 4700

سال‌های حضور در کانون : 1 سال 

شغل و تحصیلات مادر : فوق لیسانس مهندسی عمران و معماری

شغل و تحصیلات پدر : دکتری روانشناسی 

 

۱-در زمان نوروز از چه کتاب‌هایی استفاده می‌کنید؟


 برای همه دروس از کتاب خیلی سبز جامه استفاده می‌گنم که پوشش خوبی برای مطالب ترکیبی دارد و در کنار این کتاب‌ها از کتاب زرد کانون نیز برای دیدن نمونه سوالات کنکور استفاده می‌کنم.


۲-میانگین ساعت مطالعه‌ات در نوروز چقدر است؟ 


به صورت تقریبی و میانگین 11 ساعت که این مطالعه، مطالعه مفید است ولی 1 ساعت کم و زیاد شدن در برخی از روز ها برای من پیش می‌آید که سعی می‌کنم آن را مدیریت کنم. 


۳-آیا در نوروز زمانی را به استراحت اختصاص‌میدهی؟


 بله با توجه به نیاز بدن و ذهن به ریکاوری و تجدید قوا و با مشورت پشتیبان خودم در طول روز ساعت‌هایی را به استراحت اختصاص می‌دهم.




۴-ایا از منبع جمع بندی استفاده کرده اید؟




از موارد مطرح شده در سوال اول برای جمع بندی استفاده می‌کنم. ابتدا مطالب را به صورت دقیق از کتاب درسی و کتاب کمک درسی مرور کرده و سپس طبق زمان‌های استاندارد کنکور به حل سوال می‌پردازم.


۵-آیا در دوران طلایی از تابلوی نوروزی استفاده کردید؟ 


بله استفاده از تابلو را با کمک و آموزش پشتیبان خودم را شروع کردم.


۶-برنامه راهبردی را برای دوران جمع بندی چگونه شخصی سازی کردید؟ 


در این دوران روی نقاط قوت خودم تمرکز کامل انجام دادم تا بتوانم به نهایت تسلط برسم که این فرآیند با کمک و راهنمایی پشتیبانم انجام شد.


۷-نحوه مطالعه خود را برای آمادگی امتحانات نهایی بفرمایید؟ 


با توجه به اهمیت و توجه ویژه طراحان به دروس عمومی و تاثیر بالای آن ها در معدل نهایی علاوه بر مطالعه دروس تخصصی در طول روز، هر شب زمانی را به مطالعه دروس عمومی اختصاص می‌دهم. 


۸-برنامه ی شما برای جمع بندی در دوران نوروز چگونه است؟


 روی دروس پایه تمرکز می‌کنید و یا پایه دوازدهم؟ با توجه به توصیه پشتیبان خودم روی مطالب پایه تمرکز کردم. ابتدا دروس پایه دهم و سپس ادامه مطالعه با دروس پایه یازدهم برای تسلط هر چه بیشتر به مطالب پایه


۹-اینکه شما در اردوی نوروزی امسال شرکت کرده‌اید. نشان دهنده جدیت شما برای مطالعه و جمع بندی در نوروز است. دلیلی انتخاب خود را بفرمایید پدر و مادر نیز با انتخاب شما همراه بودند؟ 


دلیل انتخاب من حضور دبیران و پشتیبان خودم و محیط مناسب برای مطالعه بود چون در منزل تمرکز و توجه کافی را نداشتم و میزان وقت تلف شده‌ام در روز زیاد می‌شد.



۱۰-آزمون ۷ فروردین ماه بای دانش آموزان کانونی از اهمیت بالایی برخوردار است برنامه ی شما برای این آزمون به چه صورت است؟ 


به صورت کامل و با تمام جدیت مطالب بودجه بندی را مطالعه کرده و صد درصد شرکت می‌کنم تا میزان موفقیت خودم را در جمع بندی مطالب پایه بسنجم. 


Menu