نام و نام خانوادگی : امیر محمد پورخسرو
مقطع و رشته : دهم تجربی
سال های حضور در کانون : 4 سال
نام شهر و استان : فارس - زرین دشت
شغل مادر : خانه دار
شغل پدر : ازاد
شما چگونه با کانون آشنا شدید؟ فرد خاصی توصیه کرد؟ آیا فردی در خانواده شما عضو کانون بوده یا هست؟ چه نتیجهای کسب کردند؟
من از طریق برادرانم با کانون اشنا شدم و برادر بزرگترم عضو کانون بودند که سال گذشته با رتبه 36 در رشته پزشکی تهران مشغول به تحصیل هستند.
شما تا چه حد خود را یک دانشآموز کانونی میدانید؟
عملکردکانون برایم مثبت بوده و خود را دانش اموز کانونی می دانم.
چرا این تعداد آزمون شرکت کردید؟ خسته نشدید؟
وقتی فرد هدف داشته باید میتواند تا رسیدن به موفقیت تلاش کند .
پیوستگی در آزمونها چگونه توانست باعث پیشرفت شما شود؟
باعث شد که از درس ها و ازمون ها عقب نمانم.
آیا در آزمونهای هدفگذاری شرکت میکنید؟
بله . جهت برطرف کردن نقاط ضعف.
مطابق برنامهی راهبردی درس میخوانید؟ چگونه شخصی سازی میکنید، توضیح دهید که روشتان چگونه بود؟
چون از نقاط قوت و ضعف خودم اطلاع دارم سعی می کردم برنامه کانون بر مبنای ویژگی های خودم مشخص کنم.
در کدام درسها بیشتر از روش بازیابی استفاده کنید؟ و تأثیر این روش برای شما چه بود؟
زیست و فیزیک . باعث ثبات بیشتر یادگیری می شود.
کدام بازهی زمانی در موفقیت تحصیلی شما نقش پررنگتری داشته است؟
هم تابستان هم حین سال تحصیلی.
به طور میانگین در هر آزمون تعداد اشتباههای شما چند تا بوده است؟
کمتر از 10 تا.
نقش مدرسه در موفقیت شما چگونه بوده است؟
معمولا در مسیر موفقیت نمی شود از نقش خوب مدرسه غافل شد و از همین جا از کلیه عوامل مدرسه تشکر می کنم.
در کارنامه ابتدا به سراغ دیدن نمره کدام درسها میروید؟ ایرادات هر درس را چگونه برطرف میکنید؟
به سراغ نقاط قوتم می روم . از برادرم کمک می گیرم .
دفتر برنامه ریزی دارید؟ تکمیل این دفتر چه کمکی به شما از لحاظ درسی و غیردرسی کرده است؟
بله . باعث ثبات و نظم و انضباط در درس خواندنم شده است.
کدام یک از کتابهای کانون را استفاده میکنید؟ این کتابها چه ویژگیهایی دارند؟
کتاب های ابی سه سطحی . بسیار چالش بر انگیر هستند.
استفاده شما از گوشی و فضای مجازی در چه حدی بود؟
بسیار کم و بعضی روزها اصلا استفاده نمی کنم.
دلیل این که در آزمونهای تابستان شرکت کردهاید چه بود؟
برای پیوستگی و درس خواندن منظم.
روش مطالعه موفق شما برای دروس عمومی چه بود؟
مطالعه روزانه بعد از تدریس معلم.