آزمون‌های تک‌درس پروژه تابستان در صفحه‌شخصی شما فعال شد

همزمان با شروع آزمون‌های تابستان، کانون آزمون‌های ویژه تک‌درس را برای دانش‌آموزان متوسطه دوم راه‌اندازی کرده و این آزمون‌ها به صورت منظم و در بازه‌های زمانی دوهفته‌ای در حال برگزاری است.

آزمون‌های تک‌درس پروژه تابستان در صفحه‌شخصی شما فعال شد

دانش‌آموزان عزیز مقاطع یازدهم و دوازدهم ریاضی، تجربی و انسانی 

با سلام

همزمان با شروع آزمون‌های تابستان، کانون آزمون‌های ویژه تک‌درس را برای دانش‌آموزان متوسطه دوم راه‌اندازی کرده و این آزمون‌ها به صورت منظم و موازی با آزمون‌های اصلی کانون در حال برگزاری است. 

این آزمون‌ها به صورت درس‌محور و زمان‌بندی شده در سایت کانون برگزار شده و دانش‌آموزان می‌توانند با توجه به برنامه آزمون کانون و برنامه مطالعاتی شخصی خود، برای شرکت در این آزمون‌ها برنامه‌ریزی کرده و در زمان‌های دلخواه خود در آزمون‌ها شرکت کنند.

آزمون‌های تک‌درس پروژه تابستان در صفحه‌شخصی شما فعال شد

از روز دوشنبه 3 مرداد ماه  آزمون‌های تک‌درس در صفحه شخصی دانش‌آموزان مقاطع یازدهم و دوازدهم رشته ریاضی، تجربی و انسانی فعال شده و دانش‌آموزان کانونی و غیرکانونی می‌توانند با مراجعه به صفحه شخصی خود و انتخاب آزمون تک‌درس از نوار سمت راست این صفحه، در آزمون موردنظر خود شرکت کنند. 

سطح دشواری سوالات این آزمون‌ها بالاتر از سوالات آزمون اصلی بوده و پاسخگویی و بررسی سوالات این آزمون به شما کمک می‌کند تا نکات پیچیده و مبهم کتاب درسی را موشکافانه و در قالب سوالات استاندارد بررسی کرده و این نکات را دسته‌بندی کنید. همچنین با شرکت در این آزمون‌ها می‌توانید توان خود را در شناسایی چالش‌های سوالات و همچنین پاسخگویی به سوالات دشوار بسنجید.

شرکت در آزمون تک‌درس تاثیری در تراز کل آزمون اصلی شما ندارد و برای این آزمون کارنامه جداگانه صادر می‌شود.

برنامه این آزمون‌ها با برنامه آزمون اصلی شما هماهنگ است.

در دوره تابستان آزمون‌های تک‌درس تنها بخش نگاه به گذشته برنامه راهبردی را پوشش می‌دهند.

دانش‌آموزان کانونی با ورود به «صفحه شخصی» خود می‌توانند در آزمون‌های تک‌درس شرکت کنند.

دانش‌آموزان غیرکانونی می‌توانند با ورود به سایت کانون و وارد شدن به بخش «همراهان کانون- غیر کانونی‌ها» و وارد کردن کد ملی و رمز عبور پیش‌فرض ثبت‌نام اولیه را انجام داده و در صفحه شخصی خود لینک شرکت درآزمون تک‌درس را مشاهده کنند. 



Menu