سومین آزمون تشریحی امتحانات پایان سال- متوسطه 1 و 2 و دوازدهم

سومین آزمون تشریحی امتحانات پایان سال- متوسطه 1 و 2 و دوازدهم را مشاهده نمایید.

سومین آزمون تشریحی امتحانات پایان سال- متوسطه 1 و 2 و دوازدهم

ویژه دانش‌آموزان متوسطه 1 و 2 و دوازدهم                                                        


دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به صفحه شخصی خود فایل سؤالات تشریحی پایه خود را دانلود کرده و به سؤال‌های آن که جزو مهم‌ترین و پر تکرارترین سؤالات امتحانی هستند پاسخ دهند. 


با شرکت در آزمون تشریحی امروز (سه‌شنبه 10 خرداد) شما هم با تمرین مهم‌ترین نمونه سؤالات با مدل سؤالات امتحانی آشنا شده و برای امتحانات مدرسه خود بهتر آماده می‌شوید. و هم چون با روش بازیابی به حل نمونه سؤالات پرداخته‌اید متوجه می‌شوید که کدام مباحث را بهتر بلدید و روی کدام مباحث باید بیشتر وقت بگذارید. 


همچنین می‌توانید با تمرین این نمونه سؤالات تشریحی خود را برای امتحان تستی روز پنج‌شنبه که از همین سؤالات است آماده کنید و با شرکت در آزمون تستی و حل سؤالات با مدلی دیگر مطالب را بهتر بفهمید. 



البته برای آزمون امروز کارنامه دریافت نخواهید کرد و صرفاً می‌توانید بر اساس پاسخ‌نامه‌ای که در اختیار شما قرار می‌گیرد برگه خود را تصحیح کرده و از وضعیت خود آگاه شوید. 


اما برای آزمون تستی روز پنج‌شنبه شما کارنامه درصدی و دهکی دریافت خواهید کرد و می‌توانید وضعیت خود را با دانش‌آموزان دیگر مقایسه کنید. 


آزمون‌ها برای همه رایگان است، چه کانونی و چه غیرکانونی. از دوستان خود در مدرسه دعوت کنید در این آزمون‌ها شرکت کنند. با این کار، هم به دیگران کمک کرده‌اید و هم به خودتان. 


در این آزمون‌ها، سؤالاتی برگزیده شده‌اند که در امتحانات مدارس پرتکرار بوده و از اهمیت بالایی برخوردار هستند. 


اگر هنوز در آزمون‌های هدیه ثبت نام نکرده‌اید با شماره‌گیری کد دستوری زیر می‌توانید در این آزمون‌ها ثبت نام کنید: 


                                                                                     # 13 * 8451 * 6655 *

Menu