کلوز تست - زبان انگلیسی - کنکور ریاضی 91 - محمد شمس الدینی

کلوز تست - زبان انگلیسی - کنکور انسانی 88- محمد شمس الدینی

کلوز تست - زبان انگلیسی - کنکور ریاضی 91 - محمد شمس الدینی


با سلام

سلام دانش آموزان عزیز

محمد شمس الدینی فارغ التحصیل مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شریف هستم.کلوز تست - زبان انگلیسی - کنکور ریاضی 91 - محمد شمس الدینی


در این پست میخواهیم  سوالات close test از کنکور ریاضی سال 91 را با هم بررسی و حل کنیم.



ترجمه:

"بلند شدم که صحبت کنم و ذهنم رو به سیاهی رفت (خالی شد)" برای شما نیز چنین اتفاقی افتاده است؟ امکان دارد که در مقابل مخاطبان مضطرب شوید. ممکن است نگران این باشید که به اندازه کافی آماده نشده اید. ممکن است بعضی اطلاعات خود را فراموش کرده باشید. (برای حل این مشکل) چه می توان انجام داد؟ بعضی اوقات مردم بیش از حد آماده می شوند و اگر آن ها نتوانند لغاتی را که تمرین کرده اند به یاد بیاورند وحشت زده خواهند شد. این ایده خوبی است که تعدادی یادداشت با خود بیاورید که به شما کمک کنند که سخنرانی خود را سازمان دهی یا منظم کنید، اما سخنرانی خود را حفظ نکنید. اگر همه چیز را فراموش کردید، با توضیح هدف سخنرانی تان شروع کنید، و احتمالا بقیه آن در ادامه خواهد آمد. 

16- گزینه 1 صحیح است.

17- گزینه 4 صحیح است.

در این سوال فعل گذشته با مدول آمده است. که ترکیب آن به صورت Modals+have+past participle می باشد. 

18- گزینه 2 صحیح است.

19- گزینه 3 صحیح است.


20- گزینه 1 صحیح است.


*****

کلوز تست معمولا جزو چالشی ترین سوالات کنکور در درس زبان برای دانش آموزان است. در زیر چندین نکته را برای جوابگویی بهتر به این نوع از سوالات متذکر می شوم ولی مثل مطالب قبلی باز هم می گویم بهترین راه برای حل سوالات کنکور خواندن لغات کافی، آشنایی با گرامر در حد کتاب درسی و مهمترین قسمت خواندن تعداد زیادی متن زبان انگلیسی می باشد. 

نکته 1: معمولا یک یا دو سوال از کلوز تست مربوط به گرامر می باشد. اغلب گرامر شامل مباحث حروف اضافه، افعال مدال ( حال، گذشته، و یا مجهول با افعال مدال )، و عبارات وصفی می باشد. 

نکته 2: هنگام رسیدن به جای خالی مکث نکنید که به گزینه ها نگاه کنید. چون بعضی از سوالات از تله استفاده می کنند و بدون خواندن ادامه متن احتمال افتادن در اینگونه تله طراح سوالات کنکور زیاد است. همچنین مکث در قسمت جای خالی و نگاه کردن به گزینه ها قبل از خواندن ادامه جمله منجر به اتلاف وقت نیز می شود. 

نکته 3: برای جواب به بعضی از سوالات نیاز به درک جمله قبلی و حتی بعدی دارید پس سعی کنید همه جملات را درک کنید. ولی اگر با جمله ای بسیار سخت مواجه شدید زیاد روی آن کلیک نکنید و ادامه متن را بخوانید (وقتتان را تلف نکنید.)

نکته 4: وقتی به سوالات کنکور سال ها قبل جواب می دهید و تمرین می کنید حتما بعد از جوابگویی به صورت عمیق به بررسی تک تک سوالات بپردازید. شاید در ابتدا وقت شما را بگیرد ولی بعد از تمرین تعداد زیادی کلوز تست شما به سرعت قابل ملاحضه ای به سوالات کلوز تست در جلسه کنکور جواب خواهید داد

نکته 5:  مهمترین نکته باز هم می گویم خواندن تعداد بسیاز زیاد متن راجع به مطالب مختلف (نکته مهم).

*****



🎁 برای دسترسی به کلی مطلب زبان انگلیسی و آهنگ های انگلیسی با متن ( برای تقویت مهارت لیسنینگ) کانال یوتیوب من(کلیک کنید) را می توانید دنبال کنید.🌹 (فیلترشکن لازمه🤷‍♂️)


🎁 برای مشاهده و تمرین نمونه سوالات بیشتر ریدینگ، لیسنینگ، کلوز تست و ... می توانید از لینک زیر استفاده کنید:

****مجموعه سوال، درسنامه و نکات****




-------------------------------------------------------------

صفحه اینستاگرام گروه ما 

برای ارتباط با برترها و رزرو پشتیبان ویژه پیج کانون برترها را دنبال کنید.

همچنین میتوانید با شماره ۰۲۱۸۴۵۱ داخلی ۳۱۲۳ تماس بگیرید.

-------------------------------------------------------------



Menu