تست دینی- دینی دوازدهم -فاطمه جلالی

چند تست دینی نکته دار از دینی دوازدهم مطابق با آزمون 24 دی، تهیه شده توسط فاطمه جلالی رتبه 181 کنکور تجربی

تست دینی- دینی دوازدهم -فاطمه جلالی

سلام به دوستان کنکوری 1401 😊

امیدوارم همگی حالتون خوب باشه.

این مطلب  شامل تحلیل چند تست طلایی از دینی دوازدهم هست که توسط فاطمه جلالی رتبه 181کنکور تجربی98 و دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز تهیه شده است. درضمن درصد ایشون در کنکور برای دین و زندگی :89درصد بوده است. 

باماهمراه باشید😉


تست دینی- دینی دوازدهم -فاطمه جلالی

طبق متن کتاب انسان موحد همواره انسانی امیدوار است و اگر در جزئیات متن دقت کنیم می بینیم که مایه آرامش روحی انسان موحد ، اخلاص در بندگی خداست اخلاص یعنی شخص تمام عملش را برای رضای خدا انجام دهد بنابراین چون انسان موحد زندگی خود را براساس رضایت خداوند تنظیم کرده پس پاسخ گزینه 2 یا 4 خواهد بود در مورد قسمت دوم سوال هم اگر در متن کتاب دقت کنید می بینید که چنین فردی مشکلات زندگی را زمینه موفقیت می داند نه محدودیت .


مبنای این سخن امام خمینی در راستای بغض عملی به دشمنان خداست که مفهوم گزینه دوم است.


کسی که گمان کند سایر مخلوقات مستقل از خداوند می توانند در اداره امور جهان دخالت کنند با توجه به کلمه اداره امور باید به توحید در ربوبیت فکر کنیم پس شرک مربوط به ربوبیت است اما چون این فرد قبول دارد که خداوند خالق  است پس توحید در خالقیت خواهد بود یعنی گزینه 2.


صفحه اینستاگرام تجربی گروه برترها


برای رزرو مشاوره و رفع اشکال درسی و شرکت در کلاس های کنکوری با مشاوران سایت برترها بر روی لینک زیر کلیک کنید یا با شماره تماس 0216463 داخلی1174(حیدریان) تماس بگیرید.

سایت برترها


مطلب دیگر از فاطمه جلالی:

سنت‌های خداوند در زندگی - دینی دوازدهم - فاطمه جلالی

منبع :

فایل های ضمیمه

Menu