جبران تابستان برای کنکور 1401

اگر کنکوری هستید و سه ماه تابستان را به هر دلیلی از دست دادید بهتر است این مطلب را بخوانید و با رعایت نکاتی که در پایین می­ آید در رقابت کنکور باقی بمانید.

جبران تابستان برای کنکور 1401

اگر كنكوري هستيد و سه ماه تابستان را به هر دليلي از دست داديد بهتر است اين مطلب را بخوانيد و با رعايت نكاتي كه در پايين مي­ آيد در رقابت كنكور باقي بمانيد.کنکور پروسه عظیمی است که بسیاری از افراد به دلایل متعددی در آن شکست می­ خورند یا شاید بهتر است بگوییم نتیجه ­ی دلخواه را در آن کسب نمی­ کنند. اگر فکر می­ کنید تنها با خواندن زیاد کتاب­ های درسی است که می­ توان رتبه خوبی در کنکور کسب کرد سخت در اشتباه هستید. یکی از مهم­ ترین عوامل تأثیرگذار در رتبه ­ی کنکور برنامه­ ریزی است.

برنامه ­ریزی در هر کاری می­تواند منجر به نتایج شگفت­ انگیزی شود و باید گفت این روش حتی کارتان را ساده­ تر می­ کند. بدان معنا که اگر شما برنامه درست و منظمی برای درس­ خواندن نداشته باشید اتفاقاً باید زمان بیشتری را بگذارید و این باعث دلسرد شدن شما شود چرا که در عین آن­که وقتتان بیشتر هدر می­ رود فرصت انجام تفریحات ساده و کوچک نیز از شما سلب می­ شود. بنابراین انرژی و انگیزه­ی لازم را برای رسیدن به هدف نخواهید داشت. اگر می­ خواهید کلید کسب رتبه­ ی خوب کنکور را بدانید در این مقاله با ما همراه باشید.

براي شروع از مهر ماه براي رقابت كنكور دو ديدگاه وجود دارد:

برای مطالعه ادامه مقاله روی لینک بزنید

کنکور 1401

 

Menu