گفتگو با دانیال منتظری- رتبه 5 کشوری زبان و 36 منطقه 1 تجربی

گفتگو با دانیال منتظری رتبه 5 کشوری زبان و 36 منطقه 1 تجربی قهرمان پیوستگی در آزمون‌های کانون قلمچی

گفتگو با دانیال منتظری- رتبه 5 کشوری زبان و 36 منطقه 1 تجربی
نام و نام خانوادگی : دانیال منتظری نام شهر : اصفهان
تعداد آزمون : 76سابقه در کانون : 4 سال ( سوم دبستان - دهم - یازدهم و دوازدهم )
رشته تحصیلی : تجربی  میانگین تراز کانون : 7153 
نام پشتیبان : محمدسعید فیروزبخت 
نام مدرسه : متوسطه 2 پسرانه استعداد هاي درخشان شهيداژه اى


مشاهده صفحه شخصی دانیال منتظری



 این گفتگو که با حضور دکتر محمد شفیعی مسئول نمایندگی کانون در اصفهان  و حضور آنلاین جناب آقای قلم چی انجام گرفت، از آقای دانیال منتظری در مورد نحوه مطالعه ؛ حضور در آزمونها و آزمون کنکور سوال شد و ایشان بصورت مشروح توضیحات زیر را دادند . 

پدر و مادر ایشان که از فرهیختگان شهر اصفهان هستند در این جلسه از رفتار و حسن خلق دانیال صحبت نموده و از اینکه دانیال انس بسیار زیادی با قرآن دارد ( بیست جزء قرآن مجید را حفظ می باشد ) صحبت نمودند و موفقیت فرزند خود را از این ارتباط دانسته و شاکر خداوند بودند. دانیال یک هنر دوست می باشد و در خصوص نواختن پیانو تبحر خاصی دارد و مشخص است که در زبان انگلیسی تبحر ویژه ای دارد .


گفتگو با دانیال منتظری- رتبه 5 کشوری زبان و 36 منطقه 1 تجربی

دانیال گفت من سه سال عضو کانون بودم از سال دهم بصورت جدی در آزمونهای کانون شرکت می کردم. ترازهای آزمونم خوب بود ولی اگر در یک آزمون ترازم کم می شد، هیچگاه دلسرد نمی شدم و تلاش می کردم و واقعا نتیجه می گرفتم . 

مشاورین من پدر و مادرم بودند و همیشه با دلگرمی و راهنمایی، باعث میشدند بهتر درس بخوانم . در کانون مشاور بسیار قوی ای داشتم بنام آقای محمد سعید فیروزبخت که بسیار راهنمای مناسبی برای من بود و راهکارهای ایشان بسیار مفید بود .


دانیال درخصوص روش های مطالعه خود ذکر نمود که طبق برنامه راهبردی کانون درس می خواند و همیشه به برنامه کانون می رسید و به جز چند مورد که کسالت داشت در این سه سال  هیچ غیبتی درآزمون ها نداشت . او تاکید نمود که از برنامه کانون جدا نمی شده و روزهای آزمون راس ساعت آزمون را شروع می کرده است . آنلاین بودن کلاس ها و آزمون تاثیری برای درس خواندن ایشان نداشته و از این روش نیز استفاده لازم را برده است.


دانیال در خصوص سختی آزمون کنکور 1400 گفت ؛ زمانی که آزمون رشته ریاضی را  دیدم فهمیدم که آزمون رشته تجربی هم بایستی به همان اندازه سخت باشه و لذا خودم را برای یک آزمون سخت آماده کردم و انتظار داشتم که تست های سختی را ببینم و به همین دلیل توانستم از پس آزمون بر بیایم. هر تستی که سخت بود و نمی دانستم معطل نمی کردم و رد می شدم و از تکنیک های کانون در مدیریت جلسه استفاده می کردم.سر جلسه آزمون به پاسخ های خودم اعتماد داشتم و بر نمی گشتم ببینم . فقط زیست و شیمی که وقت زیادی داشتم  نیم نگاهی به تست های زده شده کردم. سختی تست های ریاضی تاثیری در روحیه ام نداشت. تست های ریاضی را که زدم درست بود . دروس عمومی را به موقع به اتمام رساندم و چند دقیقه ایی وقت اضافه داشتم .


دانیال نقش پدر و مادرش را در موفقیت خودش را بسیار زیاد می داند  و گفت که والدینش هیپگاه اعتمادشان را از دست نداده و مطمئن بودند که تلاش من بی ثمر نیست و قطعا موفق خواهم شد . در این هنگام مادر دانیال که هیات علمی دانشگاه می باشند ؛ وارد مصاحبه شدند و گفتند به نظر من انس دانیال با قرآن موجب آرامش و موفقیت ایشان شده است . 

در ادامه دانیال اعلام داشت که روزانه بطور متوسط 6 تا 7 ساعت مفید درس می خوانده و مطالعه دقیقی داشته و انتظار رتبه خوب را داشته است . 


والدین محترم آقای دانیال منتظری و خود دانیال در پایان از جناب آقای قلم چی تشکر و قدردانی کردند و از واحد اصفهان پسر نیز بعنوان یک واحد برتر کانون نام برده و تقدیر و تشکر نمودند . 

Menu