کاربرگ آموزشی 1

گروه هدف در کتاب کاربرگ آموزشی 1 نو آموزانی هستند که در حال گذراندن دوره پیش دبستانی 1 هستند .

کاربرگ آموزشی 1

کاربرگ آموزشی 1

در سنین قبل از ورود به دبستان، تقویت مهارت‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد. یادگیری هر مهارت مانند بالارفتن از یک پله نردبان است نردبانی که نو آموز را به سطح ورود به کلاس اول دبستان می‌رساند.مهارت‌هایی مانند رنگ آمیزی،‌ شمارش،‌نامیدن اشیاء،‌کار با قیچی و ...

گروه هدف در کتاب کاربرگ آموزشی 1 نو آموزانی هستند که در حال گذراندن دوره پیش دبستانی 1 هستند . نو آموزانی که به تازگی مداد در دست می‌گیرند و مشغول رنگ آمیزی می‌شوند. هدف اصلی این کتاب،‌تقویت ماهیچه‌های کوچک انگشتان و ادراک بینایی است. با رنگ آمیزی کودک علاوه بر تقویت انگشتان دست خود و آمادگی برای نوشتن،‌ یاد می‌گیرد که چگونه مداد را در جایی قرار دهد که می‌خواهد یعنی هماهنگی چشم و دست.

42 جلسه آموزشی: در این کاربرگ 42 صفحه با اهداف مشخص قرار دارد که علاوه بر رنگ آمیزی در هر صفحه نوآموز با یک موضوع آشنا می‌شود مانند فصل‌ها، آتش‌نشانی،‌مدرسه و ... 

42 تمرین خلاقیت: در پشت هر صفحه کاربرگ تمرینی برای افزایش هوش و دقت یا افزایش خلاقیت نوآموز قرار داده شده است که موجب تنوع تمرین‌های کتاب نیز شده است.

پرفراژ در بالای صفحات: امکان جداسازی هر کاربرگ پس از تکمیل در نظر گرفته شده است تا در صورت نیاز در پوشه کار نوآموز قرار گیرد.

صحافی سیمی: به دلیل آسانی در استفاده از کتاب،‌ صفحات کتاب سیمی شده‌اند.

گرافیک جذاب: نقاشی‌ها و رنگ‌های به کار رفته در کتاب جذاب و مناسب سن نو آموزان است.

شیوه استفاده از کتاب: ابتدا در هر کاربرگ، با توجه به هدف بیان شده، مواردی که غالباً با تصویر نیز نشان داده شده در گفت و گو با نو آموز بیان می‌گردد و سپس رنگ آمیزی تکمیل می‌گردد. در پشت صفحه نیز تمرین خلاقیت با توجه به عنوان درج شده در بالای صفحه تکمیل می‌گردد این صفحه به سلیقه نوآموز تکمیل می‌گردد.

https://www.kanoonbook.ir/store/book/1366

Menu