محمد مهدیان فرد رتبه 136 ریاضی99 : روز کنکور را چگونه گذراندم

این مطلب توسط محمد مهدیان فرد رتبه 136 کنکور ریاضی 99، دانشجوی مهندسی هوافضا دانشگاه صنعتی شریف تهیه شده است.

محمد مهدیان فرد رتبه 136 ریاضی99 : روز کنکور را چگونه گذراندم

این مطلب توسط سید محمد مهدیان فرد رتبه 136 کنکور ریاضی ۹۹، دانشجوی مهندسی هوافضا دانشگاه صنعتی شریف تهیه شده است.

*عضو گروه رتبه های برتر کانون *


به نام خدا.

روز موعود فرا رسیده بود. صبح که از خواب پاشدم، صبحانه را به صورت کامل خوردم. بیشتر از موادی تغذیه میکردم که در زمان آزمون دچار ضعف نشوم. حدود یک ساعت قبل از شروع امتحان به سمت حوزه آزمون حرکت کردم، درحالیکه فاصله منزل تا حوزه امتحانی 10 دقیقه بود.

وقتی رسیدم خیل عظیمی رو دیدم که رو به روی در ورودی ایستاده بودند و فرزندانشان را بدرقه میکردند.کمی استرس گرفتم، اما هر چقدر که به درب ورودی نزدیک میشدم مصمم تر گام بر می‌داشتم و از استرسم کم میشد. هنگام ورود مدارک را نشان دادم. 

نکته‌: مدارک خود را شب قبل آماده کنید تا صبح دربه‌در دنبال آنها نباشید.

وقتی به راهرو رسیدم، در هر کلاسی سرک می‌کشیدم تا دوستانم را پیدا کنم تا سلامی بکنم که احساس غربت نکنم. وقتی صندلی خودم را پیدا کردم، متوجه شدم که بیشتر دوستانم در کنار من هستند. اینجا بود که احساس خوبی داشتم. رفته رفته که به ساعت شروع آزمون نزدیک می‌شدیم، از روند پخش سوالات کمی متعجب شدم. 

چون کاملا متفاوت از این روند در آزمون های آزمایشی می‌باشد.

 نکته: سوالات در بسته بندی های متفاوت به دست شما می‌رسد و شما حق دست زدن به آن را تا شروع آزمون ندارید. 

ابتدا سری سوالات خود را با پاسخنامه تطبیق دهید تا مشکلی نباشد.برای شروع ساعت خود را آماده کنید. ممکن است که در کلاسی که حضور دارید، ساعت نباشد.روند آزمون هم که مثل بقیه آزمون ها هست. 

اما یه نکته هست؛ آن هم این است که اصلا نباید حواستان به اتفاقات اطرافتان بیافتد. ممکن است یک نفر کنار شما حتی حالش بد شود اما شما باید به آزمون خود ادامه دهید. پس از آزمون هم توصیه می‌شود که از فضای آزمون دادن خارج شده و ذهن خود را خالی از اتفاقات آزمون کنید و به تفریح یا استراحت بپردازید. 

Menu