در نوروز 1400 با جزوه هوشمند، هوشمندانه درس بخوانید

جزوه هوشمند، کتابی است که در آن یادگیری‌های ناقص شما با استفاده از اطلاعات حاصل از آزمون‌های کانون که تا به حال شرکت کرده اید، گردآوری و طبقه‏بندی شده است.

در نوروز 1400 با جزوه هوشمند، هوشمندانه درس بخوانید

جزوه هوشمند، کتابی است که در آن یادگیری های ناقص شما با استفاده از اطلاعات حاصل از آزمون های کانون که تا به حال شرکت کرده اید، گردآوری و طبقه ‏بندی شده است.

 جزوه هوشمند سه دسته مطلب اصلی دارد:

 1- سؤالاتی که در آزمون های گذشته کانون به آن ها پاسخ اشتباه داده اید. یعنی پادگیری های ناقص شما هستند و با مطالعه آن ها می توانید تسلط خود را افزایش دهید.

 2- سؤالاتی که در آزمون های کانون درست جواب داده اید ولی از سطح آموزشی شما دشوارتر هستند، یعنی ممکن است شانشی جواب داده باشید، یا این که بعداً ممکن است فراموش کنید و اشتباه جواب بدهید.

 3- سؤالاتی که سفید گذاشته اید ولی در سطح توانایی آموزشی شما هستند، بنابراین به راحتی می توانید یاد بگیرید و به آن ها پاسخ درست بدهید و سطح نمرات خود را بالاتر ببرید.

 علاوه بر این ها اگر احیاناً در آزمونی غیبت کرده باشید جزوه هوشمند شما آن آزمون ها را هم پوشش داده است. یعنی از این آزمون ها سؤالاتی را که متناسب سطح ترازی شما هستند انتخاب کرده ایم و در جزوه هوشمندتان قرار داده ایم.

 جزوه هوشمند شما به صورت کتابی در تیراژ 1 نسخه چاپ می شود و در اختیارتان قرار می گیرد. اما اگر می خواهید می توانید فایل پی دی اف آن را با هزینه کم تری از صفحه شخصی تهیه کنید. جزوه هوشمند چاپ شده را می توانید از همکاران ما در نمایندگی کانون یا از صفحه شخصی تان درخواست کنید. 

جزوه هوشمند نیم سال اول حاوی نکاتی است که در آزمون های 18 مهر تا 10 بهمن برای تکمیل یادگیری شما مهم بوده اند. این منبع برای پیشرفت شما در دوران نوروز اهمیت فوق العاده ای دارد.به خصوص امسال دوران طلایی نوروز از اهمیتی به مراتب بیشتر از سال های قبل برخوردار است.

 احتمالا مدارس و مراکز آموزشی فعالیت حضوری نداشته اند و در آزمون ها هم به صورت آنلاین شرکت کرده اید. به همین دلیل احتمالاً فرصت های کم تری برای رفع و کامل کردن یادگیری های ناقص داشته اید. یادگیری های ناقص در چنین شرایطی می توانند برای برخی دانش آموزان توهم یادگیری و برای گروهی توهم فراموشی ایجاد کنند که هر دوی آن ها می تواند نا مناسب باشد.

 در نوروز 1400 جزوه هوشمند مستقیماً شما را بر سر یادگیری های ناقص تان می برد و با تمرکز بر آن ها هوشمندانه در وقت صرفه جویی می کنید و به صورت هدفمند بر مباحث تسلط پیدا می کنید. 

هم چنین اگر پارسال در آزمون های کانون شرکت کرده اید -مثلاً فارغ التحصیلان، یا دانش آموزان دوازدهم که آزمون های سال یازدهم را شرکت کرده اند- می توانید برای مطالعه متمرکز تر و دستیابی به تسلط بیشتر از جزوه هوشمند سال قبل خود نیز استفاده کنید.






«نمونه 50 صفحه از ابتدای جزوه هوشمند یکی از دانش آموزان سال های گذشته»

را در قسمت فایل های ضمیمه دانلود کنید...





فایل های ضمیمه

محتوای جزوه هوشمند چیست؟
من کتاب خودآموزی دارم آیا لازم است از جزوه هوشمند استفاده کنم؟
من کارنامه اشتباهات را دارم آیا لازم است از جزوه هوشمند استفاده کنم؟
من کارنامه بازیابی را دارم آیا لازم است از جزوه هوشمند استفاده کنم؟
من میخواهم جزوه هوشمند را تهیه کنم آیا لازم است کتاب خود آموزی را هم تکمیل کنم؟
جزوه هوشمند ، کتاب شخصی شماست
Menu