کتاب مجموعه دروس سوم دبستان منبعی برای جمع بندی نیمسال اول

این روزها در ماه دی زمان جمع بندی نیمسال اول فرارسیده است. در این روزها کانون و مدرسه برای شما برنامه‌های خاصی در نظر گرفته اند.در مدرسه امتحانات نیمسال اول را داری

کتاب مجموعه دروس سوم دبستان منبعی برای جمع بندی نیمسال اول

مجموعه دروس سوم دبستان

این روزها در ماه دی زمان جمع بندی نیمسال اول فرارسیده است. در این روزها کانون و مدرسه برای شما برنامه های خاصی در نظر گرفته اند.در مدرسه امتحانات نیمسال اول را دارید و یا ممکن است معلم شما در فضای آموزش آنلاین سوالاتی را از شما بپرسد بر اساس نحوه پاسخگوئی شما برای شما معیارهای ارزیابی کیفی توصیفی را در پوشه کار ثبت کند. در کانون هم آزمون 26 دی را داریم. در این آزمون باید روی بخش های پایانی نیمسال اول مسلط باشید. کتابی که در این قسمت به شما معرفی می کنیم کمک می کند تا بتوانید همه درسها را با یک کتاب مرور کنید. حتی می توانید پس از پایان امتحانات و بین دو نیمسال با استفاده از این کتاب نکات مهم هر کتاب را مرور کنید.

با یک کتاب برای جمع بندی نیمسال اول آماده شوید

بسیاری از پر و مادر ها عادت دارند از فرزند خود سوال بپرسند تا از آمادگی او برای درسها مطمئن شوند. کتابی که در این مقاله معرفی می کنم به پدر و مادرها کمک می کند تا بتوانند از فرزند خود در همه درسها سوال بپرسند.

کتاب های مجموعه دروس به دلیل در برداشتن همه  ی درس ها در یک کتاب، جزء کتاب های مورد علاقه ی همه ی دانش آموزان هستند. کتاب مجموعه دروس سوم دبستان کتابی از این دست است که شامل درس های ریاضی، علوم، فارسی و نگارش فارسی، مطالعات اجتماعی و هدیه های آسمان است. ویژگی های مهم این کتاب به شرح زیر است :

1 - سوالات شناسنامه‌دار :

تک تک سوالات کتاب دارای آدرس تمرین و مبحث از کتاب درسی است. وجود این آدرس به دانش آموز کمک می کند تا برای پیدا کردن مبحث سوال به راحتی به کتاب درسی مراجعه کند.
2 - وجود تیپ‌های مختلف سوالی :

برای پوشش دادن کل مطالب کتاب درسی و برای متنوّع‌تر شدن و جذّاب‌تر شدن کتاب از تیپ‌های مختلف سوالی برای پرسش مفاهیم استفاده شده است. سوالات جای خالی، درست و نادرست، تشریحی و تستی برای همه‌ی مباحث در نظر گرفته شده است.
3 - رعایت ترتیب صفحات کتاب درسی :

رعایت توالی آموزشی کتاب درسی، به دانش‌آموز کمک می‌کند تا بتواند با تدریس معلم برای مطالعه‌ی این کتاب پیش برود.
4 - پاسخ‌نامه‌ی تشریحی :

کلیه‌ی سوالات کتاب، دارای پاسخ تشریحی هستند، پاسخ‌نامه‌ی کامل و جامع کتاب مرجع مناسبی برای رفع اشکال سوالات این کتاب است.

-5 پوشش کامل مطلب کتاب درسی:

مبنای اولیه برای تدوین کتاب، پوشش خط به خط کتاب درسی بوده است. هیچ نکته و مفهومی در دروس مختلف، در این کتاب از قلم نیفتاده است. برخی دانش‌آموزان دوست دارند که همه‌ی مفاهیم کتاب درسی را به صورت سوال در بیاورند، این کتاب کار را برای دانش‌آموزان ساده کرده و کلیه‌ی مفاهیم کتاب را به سوال تبدیل کرده است.

6- زمان استفاده از کتاب :

این کتاب برای طول سال تحصیلی شما مفید است و با شروع نیمسال دوم هم می توانید ادامه مطالب را به مرور و همزمان با تدریس معلم کار کنید.

Menu