نکاتی در مورد آزمون 26 دی دوازدهم هنرستان

نکاتی در مورد آزمون 26 دی دوازدهم هنرستان را مشاهده نمایید.

نکاتی در مورد آزمون 26 دی دوازدهم هنرستان

یک ماه خاص، آزمون 26 دی و فرصت طلایی هنرستانی‌ها

ویژگی‌های خاص هنرستانی‌ها

۱. اغلب هنرستانی‌ها معمولاً مطالعه‌ی جدی خود را به‌خصوص برای کنکور دیرتر آغاز می‌کنند. ماه‌های اول را کند و ماه‌های نزدیک به امتحان و کنکور تند می‌کنند.

۲. درس‌های هنرستانی‌ها برخلاف نظری‌ها ترکیبی از مباحث تئوری و کارهای عملی است که در کنکور از هر دو نوع درس، سؤال طرح می‌شود. بنابراین تسلط همراه با ارتباط مفهومی بین این دو نوع درس، به تمرکز و دقت بیشتری نیاز دارد.

۳. شرایط کرونایی و تغییر شیوه‌ی آموزش از حضوری به مجازی، پیوستگی فعالیت و جدیت مطالعه را تحت‌تأثیر خود قرار داده است.

اکنون و برای همه

اکنون و برای همه، زمان برنامه‌ریزی و مطالعه‌ی جدی‌تر و استمرار آن تا کنکور فرارسیده است. شمایی که مطالعه‌ی جدی خود را از ابتدای سال شروع کرده‌اید، ظرفیت ایجادشده، به شما در تسلط همه‌جانبه‌تر کمک خواهد کرد. شمایی که این چند ماه تحصیلی خوب درس نخوانده‌اید، فرصت کافی برای موفقیت در امتحانات و کنکور را دارید. نکته‌ی مهم، تداوم این جدیت از هم‌اکنون تا پایان سال است.

امتحانات نیم‌سال اول، آزمون 26 دی و آزمون‌های هدیه

دوران امتحانات نیم‌سال اول و آزمون 26 دی فرصتی خاص برای شما فراهم کرده است که بتوانید علاوه بر جمع‌بندی مباحث نیم‌سال، برنامه‌ی مطالعاتی جدی خود را تا کنکور طراحی و در ادامه اجرا کنید.

مباحث آزمون 26 دی جمع‌بندی کل مباحث نیم‌سال اول در درس‌های عمومی و درس‌های اختصاصی دو رشته‌ی معماری و گرافیک است و برای رشته‌های پودمانی، کل پودمان 2 را خواهید داشت. دو آزمون هدیه‌ی 5 و 12دی و آزمون هدف‌گذاری باعث ایجاد پیوستگی در مطالعه خواهد شد.

اهمیت این دوران و نقش آزمون‌های چهارگانه‌ی دی‌ماه

1. نیم‌سال اول اولین تجربه‌ی جمع‌بندی شما در سال جاری با محتوای مهم اما حجمی نسبتاً کم است. عبور موفق از این مرحله آرامش ذهنی شما را برای ادامه‌ی راه به همراه دارد. علاوه بر آن، شما را برای جمع‌بندی‌های بزرگ‌تر مانند امتحانات پایان سال و کنکور آماده‌تر خواهد کرد.

2. مباحث آزمون‌های دی‌ماه یکسان اما شیوه‌ی طرح سؤالات متفاوت است. چهار بار دوره‌ی این مباحث با تنوع تیپ‌ها و سطح دشواری‌های مختلف به شما فرصت می‌دهد تا بتوانید تمام خلأها و یادگیری‌های ناقص خود را کامل کنید.

استفاده از کتاب‌های آبی و زرد کانون در دی‌ماه

کتاب آبی

درس: هم‌زمان با مطالعه‌ی هر مبحث برای امتحان و آزمون، درس‌نامه‌های کتاب‌های آبی را حتماً بخوانید. تأکید من به این دو دلیل است:

1. درس‌نامه‌های کتاب آبی در حالی که کامل‌اند، حاوی نکاتی پراهمیت برای امتحان آزمون و کنکور هستند که در مطالعه‌ی عادی ممکن است به آن‌ها توجه نکنید.

2. ساختار و شیوه‌ی ارائه‌ی درس‌نامه‌ها متناسب با هر رشته و هر درس هوشمندانه انتخاب شده‌اند. ساختارهای درختی و تصویرسازی‌های مناسب، در هر درس موجب تثبیت مطالب در ذهن شما خواهد شد.

تست: بعد از مطالعه‌ی هر مبحث، تست‌های مرتبط با آن‌ها را در کتاب‌های آبی کار کنید. این تست‌ها در هر فصل یا پودمان بلافاصله پس از درس‌نامه در پیمانه‌های 10 یا 20سؤالی چیده شده‌اند. کنکوری‌بودن تست‌های کتاب آبی و تنوع تیپ سؤال‌ها مطابق با نظام‌جدید، یادگیری شما را تکمیل خواهد کرد.

مفتاح


Menu