نکاتی در مورد آزمون 26 دی پایه هشتم

نکاتی در مورد آزمون 26 دی پایه هشتم را مشاهده نمایید.

نکاتی در مورد آزمون 26 دی پایه هشتم


در روز 26 دی هفتمین آزمون طول سال تحصیلی برگزار می‌شود.

کانون برای آمادگی بیشتر شما در امتحانات مدرسه، برنامه دارد. دو آزمون 5 دی و 12 دی به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد و هدف از این آزمون‌ها آمادگی بیشتر برای امتحانات مدرسه است.

دو ویژگی مهم این دو آزمون پاسخ‌های تشریحی و آموزشی آن‌ها و ذکر دلیل انتخاب هر سؤال است. با مراجعه به سایت کانون می‌توانید ثبت‌نام کنید و دوستان غیرکانونی خود را نیز برای این دو آزمون دعوت کنید.

برای جمع‌بندی نیمه‌ی دوم نیم‌سال اول آماده هستید؟

نیمه‌ی اول خیلی خوب در چند آزمون متوالی مرور شد. این آزمون روی نیمه‌ی دوم تمرکز ویژه‌ای کرده‌ایم تا نیم‌سال اول به‌خوبی پشت‌سر بگذارید.

خیلی از شما دانش‌آموزان در این تاریخ در میانه‌ی امتحانات پایان‌ترم هستید. امتحان برخی درس‌ها را پشت‌سر گذاشته‌اید و امتحان برخی درس‌های دیگر باقی مانده است.

در این آزمون از هر ۱۰ سؤال، 2 سؤال مربوط به یک‌چهارم پایانی و بخش آخر و 8 سؤال مربوط به بخش‌های قبلی است که در برنامه‌ی راهبردی آزمون با رنگ خاکستری مشخص شده است.

اگر تست‌های مربوط به این مبحث را از کتاب آبی و سه‌سطحی حل کردید، خیالتان از سؤالات آشنا راحت باشد که این سؤالات به افزایش نمره‌ی شما در هر درس کمک می‌کنند.

۱. برای آمادگی در این آزمون یکی از مهم‌ترین ابزار‌ها استفاده از آزمون‌هایی است که تاکنون پشت‌سر گذاشته‌اید. بررسی اشکالات یا سؤالات نزده‌ی آزمون‌های قبل و تبدیل یادگیری‌های ناقص به یادگیری کامل در این بخش، می‌تواند نتیجه‌ی آزمون‌ شما را تغییر دهد.

۲. مبحث جبر و معادله و چندضلعی‌ها در درس ریاضی، ‌در این آزمون بسیار مهم است؛ چراکه این دو مبحث برای سال نهم، پایه‌ی دو فصل دیگر است. پس در این دو مبحث به تسلط کامل برسید.

۳. در درس فارسی، معنای شعر و قرابت ‌معنایی‌هایی را که در این صفحات دارید، خوب یاد بگیرید.

۴. بخش زیست‌شناسی در علوم این آزمون،‌ مبحث مهمی را در بر می‌گیرد که اگر از کتاب ‌آبی برای تست‌زدن در این مبحث استفاده کنید، ‌می‌توانید به جزئیات این مبحث مسلط شوید. به تمام تصاویر کتاب درسی در این مبحث توجه کنید.

۵. این مبحث در آزمون بعدی هم تکرار می‌شود. پس اگر در این آزمون به تمام مباحث نرسیدید یا تسلط کافی را کسب نکردید،‌ باز هم در آزمون شرکت کنید و از غیبت بپرهیزید که فرصت برای جبران دارید؛ اما اگر خود را یک‌ بار کمتر از هم‌کلاسی‌های خود محک بزنید، ‌قطعاً کار دشوارتر خواهد شد و در آزمون‌های بعدی با آمادگی کمتری ظاهر خواهید شد.

۶. از کتاب مجموعه‌سؤالات امتحانی که 8 درس شما را در 80 برگه‌ی امتحانی همراه با پاسخ تشریحی مرور می‌کند، استفاده کنید. این کتاب علاوه بر آزمون 26 دی و 10 بهمن، برای امتحانات مدرسه‌ی شما هم راهگشا است.

۷. از آزمون‌های هدف‌گذاری برای تسلط روی سه درس ریاضی و ‌علوم و فارسی استفاده کنید.

آزمون 26 دی با توجه به نزدیکی به امتحانات نیم‌سال اول یکی از مهم‌ترین و موفق‌ترین آزمون‌های شماست. این آزمون را از دست ندهید.
فاطمه راسخ، مدیر گروه آزمون هشتم کانون

Menu