نکاتی در مورد آزمون 26 دی ششم دبستان

نکاتی در مورد آزمون 26 دی ششم دبستان را مشاهده نمایید.

نکاتی در مورد آزمون 26 دی ششم دبستان

4 آزمون مهم در دی‌ماه برای آمادگی امتحانات نیم‌سال اول

امیرحسین برادران، مدیر گروه آزمون ششم دبستان کانون

آزمون 26دی

آزمون 26دی اولین آزمون پروژة چهارم برنامة راهبردی به نام پروژة جمع‌بندی نیم‌سال اول است. در این پروژه که شامل 2 آزمون است، مباحث نیم‌سال اول جمع‌بندی می‌شود.

نمودار پیشروی آزمون 26 دی

آزمون 26دی یک آزمون جمع‌بندی و شامل نیمه‌ی دوم مباحث نیم‌سال اول است. با توجه به نمودار پیشروی، سه واحد از چهار واحد خانه‌های پیشروی با مباحث دو آزمون قبلی (28آذر و 14آذر) مشترک است و این آزمون تنها یک واحد پیشروی جدید دارد. بنابراین بررسی و تحلیل سؤالات دو آزمون گذشته، نقش مهمی در پیشرفت و موفقیت شما در آزمون 26 دی دارد.

سؤالات طراحی و آشنا

در آزمون 26 دی در هر یک از درس‌های ریاضی و فارسی و علوم، به 20 سؤال باید پاسخ بدهید. در هر یک از این درس‌ها 10 سؤال طرح جدید است و 10 سؤال آشنا در درس‌های ریاضی و علوم از کتاب‌های پیمانه‌ای آبی ریاضی ششم و علوم ششم و در درس فارسی 10 سؤال آشنا از کتاب سه‌سطحی فارسی ششم گزینش می‌شود.

اهمیت ویژة امتحانات نیم‌سال اول پایة ششم

امتحانات نیم‌سال اول برای دانش‌آموزان پایة ششم اهمیت ویژه‌ای دارد. با توجه به این‌که شرط ثبت‌نام در آزمون تیزهوشان کسب نمره‌های خیلی خوب در تمام درس‌های امتحانات نوبت اول پایة ششم است، لازم است که دانش‌آموزان آمادگی لازم را برای شرکت در این امتحانات کسب کنند. به همین منظور برای آمادگی بیشتر در امتحانات نیم‌سال اول علاوه بر آزمون هدف‌گذاری 18دی و آزمون 26دی می‌توانید در دو آزمون هدیة 5‌دی و12دی که شامل تمام مباحث نیم‌سال اول است نیز ثبت‌نام و شرکت کنید.

آزمون هدف‌گذاری 18دی

این آزمون شامل 30 سؤال در درس‌های ریاضی و فارسی و علوم منطبق با مباحث آزمون 26 دی است. به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که تا آزمون هدف‌گذاری 11دی، مباحث را در این سه درس مطالعه کند و با شرکت در آزمون هدف‌گذاری و بررسی کارنامه‌ی آن از وضعیت خود در این سه درس مطلع شوید و برای هفته‌ی بعد که منتهی به آزمون 26دی‌ماه می‌شود، برنامه‌ریزی آگاهانه‌ای برای این درس‌ها داشته باشید.

کتاب‌های پیمانه‌ای آبی علوم و ریاضی؛ دو منبع مطالعاتی مهم

کتاب‌های پیمانه‌ای آبی علوم و آبی ریاضی دو منبع مهم و کامل برای یادگیری این دو درس است. مباحث درس علوم در آزمون 26دی از کتاب آبی شامل 11 پیمانه‌ی‌ 10سؤالی و در درس ریاضی شامل 9 پیمانه‌ی 10سؤالی است. پیمانه‌ای‌ بودن سؤالات به شما کمک می‌کند تا برنامه‌ریزی منسجم و دقیق‌تری برای مطالعه داشته باشید.

Menu