نکاتی در مورد آزمون 26 دی چهارم دبستان

نکاتی در مورد آزمون 26 دی چهارم دبستان را مشاهده نمایید.

نکاتی در مورد آزمون 26 دی چهارم دبستان

6 نکته‌ی کلیدی آزمون 26 دی چهارم دبستان

1. نمودار پیشروی آزمون: در آزمون 26 دی چهارم دبستان، قرار است 4 خانة پایانی از 8 خانة نمودار پیشروی نیم‌سال اول را از شما بپرسیم. مطالب این آزمون اهمیت بسیار زیادی دارد؛ چون این مطالب به‌تازگی تدریس شده‌اند و برای رسیدن به تسلط باید زمان بیشتری برای آن‌ها در نظر بگیرید.

2. چیدمان سؤالات: برای هر دسته‌ی 10تایی سؤال، 7 سؤال از بخش مرور و 3 سؤال از بخش جدید خواهید داشت. توصیة من این است که از کتاب خودآموزی و بررسی آزمون‌های قبل برای مطالعة بخش مرور کمک بگیرید.

3. نکات کلیدی درس علوم: در درس علوم فصل سنگ‌ها بیشترین تعداد سؤال را به خود اختصاص داده است. برای یادگیری بهتر این فصل حتماً به تصاویر کتاب درسی دقت کنید. برای یادگیری تیپ‌های مختلف سؤال در این درس از کتاب سه‌سطحی علوم چهارم دبستان کمک بگیرید.

4. ویژگی دفترچه‌ی سؤالات: دفترچه‌ی سؤالات در این آزمون مانند سایر آزمون‌های گذشته شامل 70 سؤال در بخش عادی و 30 سؤال در بخش پیشرفته است.

5. سؤالات آشنا: همان طور که می‌دانید برای درس‌های ریاضی و علوم و فارسی در کنار هر دسته‌ی 10تایی سؤالات طرح نو، یک دسته‌ی 10تایی سؤالات آشنا نیز دارید. سؤالات آشنا از کتاب‌های سه‌سطحی ریاضی، علوم و فارسی انتخاب می‌شوند و به‌دلیل اینکه قبلاً این سؤالات را دیده و تمرین کرده‌اید، به آن‌ها سؤالات آشنا می‌گوییم. هدف از قرارگرفتن این سؤالات در دفترچه‌ی آزمون این است که بتوانید وضعیت خود را با سؤالات طرح نو ارزیابی کنید.

6. آزمون‌های هدیه: در تاریخ‌های 5دی و 12دی دو آزمون هدیه ویژه‌ی آزمون جمع‌بندی نیم‌سال اول در نظر گرفته‌ایم. این آزمون‌ها رایگان هستند و همه‌ی دانش‌آموزان کانونی و غیرکانونی می‌توانند در آن شرکت کنند. یادتان باشد به دوستان خود اطلاع دهید.
مینا سلیمانی، مدیر گروه سوم و چهارم دبستان کانون

Menu