نکاتی در مورد آزمون 26 دی سوم دبستان

نکاتی در مورد آزمون 26 دی سوم دبستان را مشاهده نمایید.

نکاتی در مورد آزمون 26 دی سوم دبستان

7 نکتة کلیدی آزمون 26 دی سوم دبستان

1. پیشروی آزمون: مطالعه‌ی بخش‌های پایانی نیم‌سال اول سوم دبستان در آزمون 26 دی انجام خواهد شد. در این آزمون قرار است 4 خانة پایانی نیم‌سال اول را از شما بپرسیم. با توجه به نزدیک‌شدن به امتحانات مدرسه، جمع‌بندی نیم‌سال اول اهمیت بیشتری پیدا می‌کند؛ به همین دلیل تمرکز ما در آزمون‌های پایانی این نیم‌سال روی مطالب پایانی است که تکرار کمتری داشته‌اید. قسمت‌های ابتدایی نیم‌سال اول به‌اندازه‌ی کافی در آزمون‌های قبل مرور و تکرار شده‌اند.

2. ویژگی دفترچه‌ی سؤالات: در این آزمون نیز مانند آزمون‌های گذشته، 50 سؤال در بخش عادی و 20 سؤال در بخش پیشرفته خواهید داشت.

3. سؤالات آشنا: در گروه سوم دبستان در هر آزمون برای یک درس، سؤالات آشنا دارید. درس علوم در این آزمون علاوه بر یک دسته‌ی 10تایی سؤال طرح جدید، یک دسته‌ی 10تایی سؤال آشنا نیز خواهید داشت که از کتاب سه‌سطحی علوم سوم دبستان انتخاب شده‌اند. می‌توانید نتیجه‌ی سؤالات آشنا را با سؤالات طرح نو مقایسه کرده و خودتان را ارزیابی کنید.

4. نکاتی درباره‌ی درس ریاضی: 3 سؤال جدید در درس ریاضی از بخش ضرب عددهای یک‌رقمی و خاصیت‌های ضرب است. همان طور که می‌دانید، مبحث ضرب جزو مباحث مهم ریاضی سوم دبستان است. برای یادگیری و تثبیت این بخش، از کتاب سؤالات پرتکرار امتحانی ریاضی سوم دبستان که دارای سؤالات تشریحی است، کمک بگیرید.

5. آزمون هدف‌گذاری: مطالب این آزمون به‌تازگی تدریس شده‌اند و به‌اندازه‌ی مطالب ابتدای کتاب درسی مرور و تکرار نداشته‌اند. به‌منظور کسب آمادگی بیشتر برای این آزمون و رسیدن به تسلط بر این مطالب، شرکت در آزمون هدف‌گذاری 18 دی را فراموش نکنید. به‌کمک این آزمون می‌توانید به شناخت بهتری از خودتان برسید.

6. آزمون مشابه سال قبل: راستی می‌دانید سه روز قبل از برگزاری آزمون می‌توانید در آزمون مشابه 26 دی از سال قبل شرکت کنید؟ با شرکت در این آزمون اگر احساس کردید مبحثی را فراموش کرده‌اید، دوباره می‌توانید آن را بخوانید.

7. آزمون‌های هدیه: در تاریخ 5 و 12دی دو آزمون هدیه ویژه‌ی جمع‌بندی نیم‌سال اول در نظر گرفته‌ایم. این آزمون‌ها رایگان هستند و همه‌ی دانش‌آموزان کانونی و غیرکانونی می‌توانند در آن‌ها شرکت کنند. یادتان باشد به دوستان خود اطلاع دهید.
مینا سلیمانی، مدیر گروه سوم و چهارم دبستان کانون

Menu