نکاتی در مورد آزمون 26 دی دوم دبستان

نکاتی در مورد آزمون 26 دی دوم دبستان را مشاهده نمایید.

نکاتی در مورد آزمون 26 دی دوم دبستان

نیمی از نیم‌سال اول در قالب 40 سؤال

منطق آزمون: در آزمون 26 دی، نیمه‌ی پایانی نیم‌سال اول از شما پرسیده می‌شود. طبق نمودار پیشروی آزمون، از 4 بخشی که در آزمون پرسیده می‌شود، 3 قسمت مرور مطالب قبلی و یک قسمت پیشروی جدید است؛ یعنی از هر 10 سؤال آزمون، 7 سؤال از مباحث قبلی و 3 سؤال از مباحث جدید است.

سؤالات آشنا: در درس ریاضی سؤالات آشنا دارید؛ یعنی علاوه بر 10 سؤال عادی آزمون، 10 سؤال هم از کتاب سه‌سطحی ریاضی دوم دبستان مطرح خواهد شد. پس برای آمادگی بیشتر می‌توانید تست‌های کتاب سه‌سطحی را تمرین کنید.

با توجه به نزدیک‌شدن به ارزیابی‌های مدرسه، این آزمون فرصت خوبی است تا خود را برای ارزیابی‌های مدرسه آماده کنید.

آزمون بعدی یک ایستگاه جبرانی است و این دو آزمون، به شما این امکان را می‌دهد که مطالب نیم‌سال اول را دوره کنید و بر درس‌ها مسلط شوید.

در درس ریاضی، از مباحث اشکال هندسی و عددهای سه‌رقمی سؤال می‌آید. در بخش اشکال هندسی تقارن دوقسمتی و تقارن چهارقسمتی را یاد گرفته‌اید و در بخش عددهای سه‌رقمی با پول و عددهای سه‌رقمی آشنا شده‌اید. برای آمادگی بیشتر در این مباحث بهتر است نمونه‌سؤال‌های امتحانی این دو بخش را از کتاب سؤال‌های پرتکرار امتحانی حل کنید.

آزمون هدیه: یک خبر خوب! دو آزمون هدیه در تاریخ‌های 5دی و 12دی برای دانش‌آموزان کانونی و غیرکانونی در نظر گرفته شده است که در ارزیابی‌های مدرسه به شما کمک می‌کند. هم‌اکنون ثبت‌نام کنید.
لیلا خداوردیان، مدیر گروه آزمون دوم دبستان کانون

Menu