معرفی منبع مطالعه برای سوالات آشنا-ریاضی چهارم دبستان

همانطور که می‌دانید امسال در دفترچه آزمون یک دسته سوالات آشنا نیز برای شما قرار داده ایم. این سوالات از کتابهای سه سطحی انتخاب می‌شوند و به دلیل اینکه قبلاً آن‌ها را دیده اید به آن سوالات آشنا می‌گوئی

معرفی منبع مطالعه برای سوالات آشنا-ریاضی چهارم دبستان

دانش آموزان خوب کلاس چهارم دبستان سلام. 

همانطور که می دانید امسال در دفترچه آزمون یک دسته سوالات آشنا نیز برای شما قرار داده ایم. این سوالات از کتابهای سه سطحی انتخاب می شوند و به دلیل اینکه قبلاً آن ها را دیده اید به آن سوالات آشنا می گوئیم. 

با کمک کتاب سه سطحی می توانید این سوالات را تمرین کنید و همینطور برای پاسخ دادن به سوالات چهارگزینه ای به تسلط کافی برسید.

منبع انتخاب این سوالات کتاب سه سطحی ریاضی چهارم دبستان است. این کتاب شامل 500 سوال است که در قالب 7 فصل و بر مبنای کتاب درسی شما چیده شده است. 

همه ی سوالات کتاب چهار گزینه ای هستند و در سه سطح نسبتاً دشوار ،دشوار و دشوارتر چیده شده اند. این سوالات را می توانید همزمان با تدریس معلم بخوانید و تمرین کنید.

همه ی سوالات دارای پاسخ تشریحی هستند و برای رفع اشکال جای هیچگونه ابهامی برای دانش آموز به جای نمی گذارند.

برای تمرین می توانید ابتدا با سوالات نسبتاً دشوار شروع کنید و سپس به محض رسیدن به تسلط سوالات دشوار و دشوارتر را تمرین کنید. 

مبنای تعیین سطح دشواری این سوالات براساس داده های آماری حاصل از آزمونهای کانون است . یعنی سوالات براساس سلیقه مولف چیده نشده اند بلکه براساس یک جامعه آماری گسترده از حضور دانش آموزان در آزمونهای کانون است. 

برای خرید اینترنتی این کتاب به لینک زیر مراجعه کنید : 

https://www.kanoonbook.ir/store/book/878

  دیدن سوالات نمونه از یک کتاب به شما کمک می کند تا با سوالات آن، تیپ های مختلف سوالی، شیوه نوشتن پاسخنامه و....آشنا شوید. یک فصل نمونه از این کتاب را برای دانلود رایگان در اختیار شما قرار داده ایم که در همین قسمت می توانید دریافت کنید. 

Menu