مجموعه دروس دوم دبستان

یک کتاب برای همه درس‌ها. بیش‌تر دانش آموزان و اولیا علاقمند به داشتن کتابی هستند که همه‌ی درس‌ها را در کنار هم داشته باشد و با یادگیری این کتاب مطمئن

مجموعه دروس دوم دبستان

یک کتاب برای همه درس‌ها. بیش‌تر دانش آموزان و اولیا علاقمند به داشتن کتابی هستند که همه‌ی درس‌ها را در کنار هم داشته باشد و با یادگیری این کتاب مطمئن باشند که مباحث هر کتاب را مرور کرده‌اند.

کتاب مجموعه دروس دوم دبستان کتابی است که شامل درس های زیر است:

ریاضی دوم دبستان

علوم دوم دبستان

فارسی دوم دبستان

هدیه های آسمان دوم دبستان


مشخصات ظاهری کتاب:

قطع کتاب A4 است و به صورت دو رنگ چاپ شده است.

تعداد صفحات کتاب 256 صفحه است.

چیدمان کتاب به صورت درس محور است یعنی ابتدا تمام سؤالات کتاب ریاضی دوم دبستان به صورت درس به درس آمده است بعد درس علوم و به همین ترتیب.

پاسخ تشریحی نیز برای تمام سؤالات نوشته شده است و در بخش دوم کتاب یعنی بعد از پایان سؤالات به صورت درس محور با همان چیدمان سؤالات نوشته شده است.


سؤالات شناسنامه‌دار هستند.

برای هر سؤال آدرسی از کتاب درسی در کنار آن نوشته شده است. آدرسی که در کنار هر سؤال نوشته شده است مشخص می کند این تمرین مربوط به کدام صفحه از کتاب درسی است و با توجه به آدرس های درج شده مشخص نمودن تمرین های هر صفحه از کتاب درسی بسیار آسان است.


تیپ طرح مطالب به صورت سؤال و پاسخ است.

در هر درس، مطالب کتاب درسی به صورت پرسش و پاسخ مطرح شده است و چیدمان هر درس نیز منطبق بر کتاب درسی است یعنی اگر در درس علوم در کتاب درسی 14 درس مجزا وجود دارد در کتاب مجموعه دروس نیز این 14 درس به صورت مجزا و مطابق چیدمان کتاب درسی آمده است.

با توجه به این که بخشی از نکات آموزشی کتاب های درسی مقطع دبستان توسط معلم در مدرسه تدریس می شود و به صورت واضح در کتاب درسی نیامده است کتاب مجموعه دروس در یافتن پاسخ فعالیت ها و پرسش های کتاب درسی بسیار کمک می کند.


سبک طرح سؤالات و رسم الخط منطبق بر کتاب درسی و بیان آموزگاران در مدرسه است.

نحوه بیان پرسش ها در درس های مختلف مطابق نحوه پرسش این مباحث در مدرسه است و دانش آموزان با مطالعه ی این سؤال ها با سبک سؤال ها آشنا می شوند و برای ارزیابی های مدرسه آماده می شوند.

شاید برای درسی مانند هدیه های آسمان وجود کتابی مجزا از نگاه برخی والدین لزومی نداشته باشد کتاب مجموعه دروس در حجمی مختصر و البته کامل تمام نکات این کتاب را آموزش داده است.

در کنار کتاب های درسی این کتاب به یادگیری دانش آموزان و دوره مطالب درسی که آموخته اند کمک می کند.


مخاطبان کتاب چه کسانی هستند؟

دانش آموزان مقطع دوم دبستان با هر سطح آموزشی

اولیاء برای طرح پرسش از مبحثی خاص به عنوان تکلیف منزل یا دوره

آموزگاران محترم برای استفاده در کلاس یا طرح تکلیف


«لیلا خداوردیان»


لینک کتاب در سایت کانون بوک: https://www.kanoonbook.ir/store/book/350

Menu