جایزه کتاب دانشگاهی به رتبه‌های ممتاز کانونی در کنکورهای 1399

پیرو اطلاعیه‌های قبلی مبنی بر اهدای کتاب‌های دانشگاهی به نفرات برتر کنکور سراسری 1399 و کنکور هنرستان 1399 ، نکات زیر به استحضار دانش آموزان برتر می‌رسد:

جایزه کتاب دانشگاهی به رتبه‌های ممتاز کانونی در کنکورهای 1399

جایزه کتاب دانشگاهی به رتبه‌های ممتاز کانونی در کنکورهای 1399 (به انتخاب خودشان)



پیرو اطلاعیه های قبلی مبنی بر اهدای کتاب های دانشگاهی به رتبه های ممتاز کانونی در کنکور سراسری 1399 و کنکور هنرستان 1399 ، نکات زیر به اطلاع شما می رسد:

1-تا پایان این هفته فرم مربوط به تکمیل اطلاعات در سایت کانون تهیه و بارگذاری شده و لینک آن برای مشمولان جایزه پیامک شده و از طریق سایت کانون نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

2-بعد از بارگذاری این فرم در سایت کانون ، رتبه های برتر مشمول جایزه (بر اساس رتبه و رشته) به لینک موردنظر مراجعه کرده و نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام خواهند نمود. (طی بازه 3 روزه)

3-اطلاعات درج شده شما اعتبارسنجی شده و نتیجه اعتبار سنجی طی 48 ساعت برای شما پیامک می شود. برای رتبه های ممتازی که اطلاعات آنها تایید شده ، نام کاربری ،رمز عبور و لینک انتخاب کتاب از سایت ویستور پیامک می شود.

4-بعد از شروع رسمی سال تحصیلی دانشگاه ها و در هفته اول شروع ترم ، دانشجویان (رتبه های ممتاز کنکورهای 1399) بعد از مشورت با اساتید خود و با مراجعه به سایت ویستور و با توجه به اعتبار اختصاص داده شده به هر شخص ، نسبت به انتخاب کتاب های ترم اول خود اقدام خواهند نمود.

5-زمان هر کدام از مراحل این پروژه و چگونگی انجام آن در زمان مقتضی برای شما پیامک شده و در سایت کانون نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

6-اگر می خواهید بدانید که مشمول جایزه خواهید بود یا خیر ، به لینک های زیر مراجعه کنید. توجه کنید یکی از شرط های اصلی در اهدای جایزه این است که علاوه بر رتبه موردنظر که در لینک های زیر درج شده ، در نتیجه نهایی کنکور که از 9آبان اعلام شده است در یک رشته و دانشگاه(سراسری یا آزاد) پذیرفته شده باشید. به عبارتی کسانی که رتبه برتر بوده اما در نتیجه نهایی ، پذیرفته نشده و مردود شده اند مشمول جایزه نخواهند بود.

توجه: این جایزه متعلق به آن دسته از رتبه های ممتاز کانونی است که نام و رتبه و رشته قبولی شان در فهرست رتبه های ممتاز در سایت کانون درج شده باشد. در صورتی که نام و رتبه و رشته قبولی شما در فهرست رتبه های ممتاز کانون درج نشده است یا اطلاعات ناقص است می توانید به صفحه ای که تا پایان این هفته در سایت کانون بارگذاری خواهد شد مراجعه کرده و اطلاعات خود را درج و تکمیل نمایند.


خبر مربوط به مشمولان جایزه کنکور سراسری 1399:    https://www.kanoon.ir/Article/270154

خبر مربوط به مشمولان جایزه کنکور هنرستان 1399:   https://www.kanoon.ir/Article/270748

Menu