درکنکور99 ودرهردرس،چند درصدازکانونی‌ها بیش از5پاسخ صحیح داشتند

نمره‌ی دانش آموزان کانونی در درس‌های کنکور چند درصد از کانونی‌ها بیش از 5 پاسخ صحیح داشتند ( کنکور99)

درکنکور99 ودرهردرس،چند درصدازکانونی‌ها بیش از5پاسخ صحیح داشتند

نمره ی دانش آموزان کانونی در درس های کنکور

چند درصد از کانونی ها بیش از 5 پاسخ صحیح داشتند ( کنکور99)

در کنکور امسال دانش آموزان کانونی به کدام درس ها بیشتر و به کدام درس ها کمتر پاسخ داده اند؟


در هر درس چند دانش آموز کانونی توانستند بیش از پنج سوال از ده سوال پاسخ صحیح دادند؟

در هر درس چند دانش آموزبین سه سوال تا پنج سوال از هر ده سوال پاسخ صحیح دادند؟

در هر درس چند دانش آموز کمتر از سه سوال از هر ده سوال پاسخ صحیح دادند؟


این اطلاعات و جدول های زیر در این مطلب به شما کمک می کند ارزیابی واقعی از سطح دشواری سوال ها داشته باشید و انتظار داشته باشید که نمره هایتان در آزمون های کانون هم تا حدودی از نمره های مدرسه کمتر باشد زیرا سطح دشواری سوال ها را با سطح دشواری کنکور اصلی تنظیم می کنیم ( گاهی اوقات کمی ساده تر و گاهی اوقات در همان سطح و گاهی اوقات کمی دشوارتر ) تا شما هم یادبگیرید و هم این که برای آزمون اصلی آماده شوید.


درس های عمومی:

کمترین میزان پاسخگویی برای رشته تجربی در درس های عمومی ، درس ادبیات فارسی بود . به جدول های زیر توجه کنید : 6 درصد از تجربی ها توانستند به بیش از پنج سوال از ده سوال پاسخ دهند ضمنا 73 درصد از تجربی ها به کمتر از سه سوال از ده سوال پاسخ دادند . در کنکور 99 درس دشوار بعدی در عمومی ها برای رشته ی تجربی درس زبان انگلیسی است.

کمترین میزان پاسخگویی برای رشته ریاضی در درس های عمومی ، درس ادبیات فارسی بود . به جدول های زیر توجه کنید : 5 درصد از ریاضی ها توانستند به بیش از پنج سوال از ده سوال پاسخ دهند ضمنا 79 درصد ازریاضی ها به کمتر از سه سوال از ده سوال پاسخ دادنددر کنکور 99 درس دشوار بعدی در عمومی ها برای رشته ی ریاضی درس زبان انگلیسی است.

کمترین میزان پاسخگویی برای رشته ی انسانی در درس های عمومی ، درس زبان انگلیسی بود .به جدول های زیر توجه کنید : 2 درصد ازانسانی ها توانستند به بیش از پنج سوال از ده سوال پاسخ دهند ضمنا 94 درصد از انسانی ها به کمتر از سه سوال از ده سوال پاسخ دادند .در کنکور 99 درس دشوار بعدی در عمومی ها برای رشته ی انسانی درس ادبیات است.


بیشترین درصد پاسخگویی در رشته ی تجربی در درس های عمومی ، معارف و پس از آن عربی بود. به ترتیب 20 درصد و 9 درصد بیشتر از پنج سوال از هر ده سوال پاسخ صحیح دادند.

بیشترین درصد پاسخگویی در رشته ی ریاضی در درس های عمومی ، معارف و پس از آن عربی بود.به ترتیب 26 درصد و 19 درصد بیشتر از پنج سوال از هر ده سوال پاسخ صحیح دادند.

بیشترین درصد پاسخگویی در رشته ی انسانی درس های عمومی ، معارف و پس از آن عربی بود.به ترتیب 20 درصد و 9 درصد بیشتر از پنج سوال از هر ده سوال پاسخ صحیح دادند.




درس های اختصاصی:

کمترین میزان پاسخگویی برای رشته تجربی در درس های اختصاصی ، درس شیمی بود . به جدول های زیر توجه کنید : 3 درصد از تجربی ها توانستند به بیش از پنج سوال از ده سوال پاسخ دهند ضمنا 84 درصد از تجربی ها به کمتر از سه سوال از ده سوال پاسخ دادند . در کنکور 99 درس دشوار بعدی در اختصاصی ها برای رشته ی تجربی درس فیزیک است.

کمترین میزان پاسخگویی برای رشته ریاضی در درس های اختصاصی ، درس شیمی بود . به جدول های زیر توجه کنید : 1 درصد از ریاضی ها توانستند به بیش از پنج سوال از ده سوال پاسخ دهند ضمنا 92 درصد ازریاضی ها به کمتر از سه سوال از ده سوال پاسخ دادنددر کنکور 99 درس دشوار بعدی اختصاصی ها برای رشته ی ریاضی درس ریاضی است.

کمترین میزان پاسخگویی برای رشته ی انسانی در درس های اختصاصی ، درس فلسفه و منطق بود .به جدول های زیر توجه کنید : 3 درصد ازانسانی ها توانستند به بیش از پنج سوال از ده سوال پاسخ دهند ضمنا 89 درصد از انسانیها به کمتر از سه سوال از ده سوال پاسخ دادند .در کنکور 99 درس دشوار بعدی در اختصاصی ها برای رشته ی انسانی درس تاریخ و جغرافیا است.

بیشترین درصد پاسخگویی در رشته ی تجربی در درس های اختصاصی ، زیست و پس از آن ریاضی بود. به ترتیب 12 درصد و 7 درصد بیشتر از پنج سوال از ده سوال پاسخ صحیح دادند.

بیشترین درصد پاسخگویی در رشته ی ریاضی در درس های اختصاصی ، فیزیک بود.10 درصد بیشتر از پنج سوال از ده سوال پاسخ صحیح دادند.

بیشترین درصد پاسخگویی در رشته ی انسانی درس های اختصاصی ، روانشناسی و پس از آن اقتصاد بود.به ترتیب 50 درصد و 37 درصد بیشتر از پنج سوال از ده سوال پاسخ صحیح دادند.


ضمنا می توانید جدول های با کیفیت را با فرمت PDF از قسمت فایل های ضمیمه دریافت کنید.

Menu