تورق سریع - نسترن صمدی

آخرین قطعه موفقیت - تورق سریع- نسترن صمدی-قابل مشاهده در لینک بالا:

تورق سریع - نسترن صمدی


کنکور سال ۱۳۹۹ نیز به خوان هفتم رسید

فصل به فصل برای موفقیت دویده‌اید و هیچ چیز در لحظات آخر آرامش‌بخش‌تر از مرور تلاش های گذشته نیست. تقریباً اکثر داوطلبان کنکور با هر بازه ترازی در هفته های پایانی اظهار فراموشی مطالب خوانده شده خود را می کنند که با تورق سریع این مشکل و احساس ضعف برطرف می شود.

درطول 12 سال دوران تحصیل خود همیشه به یاد دارید که یک ساعت مرور قبل از امتحان چه نقش بسزایی در افزایش نمره و نتیجه شما داشته است. میتوان تورق سریع یک هفته قبل از کنکور را به مرور یک ساعت قبل از امتحان تشبیه کرد. 


در این مرحله شما تمام مطالبی که مطالعه کرده اید را مرور می کنید و از صفحات کتاب اسکن ذهنی تهیه می کنید. وقتی با سوالات کنکور مواجه می شوید بخوبی میتوانید تصویر صفحه مربوطه را به یاد آورید و نکته سوال را راحت تر به خاطر آورید.

تورق سریع مطالعه چشمی و سریع اما دقیق مطالب خوانده شده قبلی شما می باشد.
 

در یک هفته پایانی به هیچ عنوان سراغ مطالبی که بر روی آن ها تسلط ندارید و تست های جدید نروید، شما که نمیخواهید در روزهای پایانی بر استرس خود بیافزایید! از مهم ترین منابع در این یک هفته برای تورق سریع می توان به خلاصه نویسی های خود، قسمت های هایلایت شده و حاشیه نویسی های کتاب درسی، مرور سریع مباحث حفظی، فرمول ها و تصاویر، نکات استخراج شده از کنکورهای سه روز یکباراشاره کرد.


شما باید کمی هم تست بزنید، اما چجور تست هایی؟؟؟
تست های نشان دار خودتان
از کتاب تست هایتان را بزنید. البته اگر تعداد آن ها زیاد است فقط سراغ مهم ترین هایشان بروید. از مباحثی که در آنها ضعف دارید فقط تست ساده حل کنید. همچنین میتوانید تست های نشان دار و غلط هایتان را در کنکورهای سه روز یکبار و آزمون های جامع امسال، کارنامه اشتباهات و جزوه هوشمندتان را دوباره حل کنید.

در تورق سریع فقط نکات کلیدی را مرور کنید. اگر دچار وسواس شوید و بخواهید همه مطالب را مرور کنید تنها به مرور چند درس می رسید.

در هفته پایانی روی آرامش ذهنی و اعتماد به نفس خود کار کنید.

همانطور که یک ورزشکار هر چند هم که خیلی حرفه ای باشد برای کاهش آسیب و بیشترین بازدهی نیاز به گرم کردن قبل از رقابت و مسابقه را دارد شما هم نیاز به مرور و تورق سریع برای به یاد آوردن مطالب خوانده شده و کاهش اشتباهات خود در کنکور را دارید.

نسترن_صمدی
مشاوره

Menu