12 تیر: زبان انگلیسی ،اشتباهات متداول درآزمون‌های جمع بندی

دانش آموزان گرامی؛ از امروز تا کنکور99 ، با مطلبی تحت عنوان «اشتباهات متداول دانش آموزان در آزمون‌های جمع بندی» در خدمت شما هستیم. در این مطلب و طبق جدول زمان بندی ارائه شده در زیر ، هر روز را به یک د

12 تیر: زبان انگلیسی ،اشتباهات متداول درآزمون‌های جمع بندی

دانش آموزان گرامی؛ از امروز تا کنکور99 ، با مطلبی تحت عنوان «اشتباهات متداول دانش آموزان در آزمون های جمع بندی» در خدمت شما هستیم. در این مطلب و طبق جدول زمان بندی ارائه شده در زیر ، هر روز را به یک درس اختصاص می دهیم. در روزهای جمعه ی هرآزمون ، جدول زمان بندی دو هفته پیش رو را به شما ارائه خواهیم داد.

هر روز در یک درس ، سوال های مربوط به آزمون های جمع بندی امسال را که دارای 2 شرط زیر می باشد انتخاب کرده و در این مطلب ارائه می کنیم:

1- تعداد (درصد) زیادی از دانش آموزان به این سوال ها پاسخ داده باشند.

2- تعداد (درصد) زیادی از دانش آموزان به این سوال ها پاسخ اشتباه داده باشند.

هم چنین برای پایه های های دهم و یازدهم و دوازدهم سوال های جداگانه انتخاب شده تا علاوه برکنکوری ها ، دهمی ها و یازدهمی ها هم از این مطلب بهره آموزشی ببرند.

دانش آموزان عزیز؛ برای اینکه این صفحه در دوران جمع بندی از لحاظ آموزشی ، مفیدتر و موثرتر باشد خواهشمندیم فقط کامنت هایی که در مورد نکات آموزشی و درسی همین سوال ها می باشد را در زیر مطلب بنویسید و پیشنهادهای آموزشی خود را فقط در مورد همین سوال های دام دار و نکات آموزشی مربوط به آن مطرح کنید.

برای استفاده بیشتر دانش آموزان ، متن سوال های دام دار ، درصد پاسخ به این سوال ها ، گزینه صحیح ، درصد پاسخ به هرگزینه و درصد پاسخ به گزینه صحیح را نیز آورده ایم.شما با دنبال کردن این مطلب می توانید تا روز کنکور حدود 150 تا 200 سوال دام دار و اشتباهات متداول دانش آموزان را یاد بگیرید.

تقویم بارگذاری سوالهای دام دار در سایت را می توانید در مطالب روز قبل مشاهده کنید.



زبان انگلیسی:


دوازدهم انسانی:


یازدهم انسانی:


دهم انسانی:



دوازدهم ریاضی:


یازدهم ریاضی:


دهم ریاضی:



دوازدهم تجربی:


یازدهم تجربی:


دهم تجربی:



نظام قدیم انسانی:


نظام قدیم ریاضی:


نظام قدیم تجربی:


Menu