رتبه 7انسانی:روش مطالعه ادبیات در دوران جمعبندی+فیلم

در این مطلب فیلم گفت و گو با رتبه 7 انسانی با موضوع روش مطالعه ادبیات در دوران جنع بندی را مشاهده مینمایید

رتبه 7انسانی:روش مطالعه ادبیات در دوران جمعبندی+فیلم

گفت و گو با ملیکاه دادخواه تیرانی

رتبه ۷ انسانی_روانشناسی شهید بهشتی

روش مطالعه ی ادبیات در دوران جمع بندی

پیج پشتیبان ویژه در اینستاگرام تصمیم گرفته است برنامه ای جهت پرسش و پاســخ با رتبه های برتر را برگزار کنــد. هر هفته سه بار گفت و گوی زنده با رتبه های برتر رشته های ریاضی، تجــربی و انســـانی در این صفحه پخش میگردد.در این مطلب قسمتی از گفت و گو را با موضوع روش مطالعه ی ادبیات در دوران جمع بندی را مشاهده میکنید..

_در مورد دوران جمع بندی و ایام بعد از عید تا کنکور دقیق تر و با جزئیات بیشتر حرف بزنیم.به سراغ ادبیات عمومی و اختصاصی برویم.موضوع مهمی که در ادبیات عمومی پیش می آید بحث موضوعی خواندن است.در طول سال دانش آموزان درس به درس پیش میروند ولی با نزدیک شدن به کنکور متوجه میشوند که موضوعی خواندن بازده بیشتری دارد.شما این کار را انجام میدادید؟چند درصد از وقت تان را به مبحثی خواندن اختصاص میدادید؟

+در ارتباط با ادبیات عمومی از تابستان که شروع به درس خواندن کردم میدانستم که باید مبحثی مطالعه کنم و از همان زمان مبحثی خواندن را شروع کردم.بسته به نیاز دانش آموز میتوانند تعدادی تست را معین کنند و هرروز در برنامه داشته باشند.من خواندن مبحثی را در برنامه داشتم اما کتاب درسی را هم دقیق میخواندم....

برای مشاهده ی ادامه ی گفت و گو فیلمی را که در ادامه آورده شده است را مشاهده نمایید...


فایل های ضمیمه

گفت و گو با رتبه ۷ انسانی:روش مطالعه ادبیات در دوران جمع بندی
Menu