تحلیل آزمون 13اردیبهشت 98 رشته یازدهم الکتروتکنیک

تحلیلی در مورد سطح دشواری ازمون وارائه چند از ده و البته روشهایی در مورد بهتر نتیجه گرفتن و تبدیل یادگیری ناقص به کامل

تحلیل آزمون 13اردیبهشت 98 رشته یازدهم الکتروتکنیک

با سلام دانش آموزان گرامی:

این آزمون بهانه ای شد برای ارائه چند از ده هایی که از آزمون ها بدست می آید که لازم است آنها را به خوبی بدانید.
بعد از ازمون که کارنامه شما به دستتان می رسد، متوجه آن می شوید که در مقابل هر درس عددی با مقدار منفی ، مثبت و یا کلمه منطبق نوشته شده است.
مفهوم آن چند از ده شما در آن درس می باشد.


از دلایلی که متاسفانه به آن توجه نمی شود، وارد شدن در بحث های محاسباتی و تمرین کم دانش آموزان می باشد.

اگر بخواهیم یادگیری ناقص خود به کامل تبدیل شود، قطعا باید به موارد زیر توجه کنیم:
1- مطالعه کامل از برنامه راهبردی

2- حضور منظم در آزمون

3- استفاده از تحلیل آزمون در سایت

4- استفاده از کلاسور ارزیابی در صفحه شخصی دانش آموز

5- برنامه ریزی برای آزمون بعد

در این آزمون کاملا دیده می شود که دانش آموزان به دلیل محاسبات زیاد قادر به حل سوالات نبودند.

روی محاسبات باید تسلط داشته باشیم در این درس به راحتی با حفظ بعضی از فرمول ها می توان به اینگونه سوالات پاسخ داد.
دانش آموزان عزیز، حتما روی تک تک سوالات باید به خوبی کار کرد و فقط به سوالات دشوار و یا ساده بسنده نکنید.


باتشکر- ایمان صادقی فرد
مسئول درس یازدهم  الکتروتکنیک

Menu