تراز بالای 6000 تجربی: راز مطالعه کتاب زرد

نظرات جالب‌توجه چند دانش‌آموز تجربی با تراز بالای 6000 در مورد کتاب زرد عمومی کانون و نحوه استفاده از آن

تراز بالای 6000 تجربی: راز مطالعه کتاب زرد

سه دانش‌آموز چهارم تجربی که تراز بالای 6000 دارند در مورد روش مطالعه دروس عمومی و روش تست­‌زنی شخصی خودشان از کتاب زرد سخن گفته‌اند:


کیمیا ترابی- چهارم تجربی-  میانگین تراز 6166

برای من تست زدن از روی کتاب زرد عمومی یکی از کلید­های موفقیت در درس زبان است.

روش مطالعه من برای کتاب زرد عمومی کانون به قرار زیر است:

کتاب‌های زرد از نظر من برای دوران جمع بندی گزینه ای عالی هستند، به خصوص زرد عمومی که اگر از قبل از عید کار کردن روی این کتاب شروع شود نتیجه خیلی خوبی را در پیش دارد. من تست زدن از روی این کتاب را قبل از نوروز شروع کرده‌ام.

عدم توجه کافی به دروس عمومی یکی از عوامل عدم موفقیت در کنکور است،  با استفاده از کتاب‌های زرد شما با مهمترین سوالات هر درس آشنا می‌شوید و با تکرار چندباره آنها می­توانید خیال خود را از جهت سوالات پرتکرار کنکور راحت کنید.

علاوه بر این کتاب های زرد  با ارائه یک پاسخ نامه عالی به صورت مجزا برای هر کنکور کار را برای دانش آموزان راحت تر کرده،‌ هم چنین قسمت پاسخ کلیدی که درصد پاسخگویی به هر گزینه داده شده بسیار مفید است.


پارسا ایلداری هشجین- چهارم تجربی- میانگین تراز 6137

من از  کتاب زرد عمومی  هم در آزمون های مبحثی و هم در آزمون های جمع بندی  استفاده می­کنم.

در دو هفته­‌ای که بین هر آزمون فرصت داریم، در روزهای پنجشنبه  تست­های این کتاب را که همگی از سری تست­های کنکور هستند تمرین می­کنم. من در هفته اول تک تک تست­ها را بررسی کرده و نکات مهم را یادداشت می­کنم. در هفته دوم تست هایی که نشان­دار کرده‌­ام و نیاز به تمرین بیشتر دارند را دوباره مرور می­کنم تا مطالب و نکات در ذهن من تثبیت شوند.


صبا عصاره- چهارم تجربی- تراز میانگین 6464

کتاب زرد عمومی برای پایین آوردن تعداد غلط­های درس­های عمومی و افزایش سرعت عمل به من کمک موثری کرده است و در نهایت باعث پیشرفت من شده است. من از میانه سال تحصیلی هفته‌ای سه آزمون از روی آن حل می­کنم و بعد سوالات را تحلیل می­کنم و اشتباهات را تصیح می­کنم.


موفق باشید. 

Menu