دانلود کنکور خارج ازکشور 91 تجربی از کتاب زرد اختصاصی

سؤال و پاسخ تشریحی خارج از کشور کنکور 91 از کتاب زرد اختصاصی تجربی ضمیمه شده است.

دانلود کنکور خارج ازکشور  91 تجربی از کتاب زرد اختصاصی

کتاب زرد اختصاصي مشتمل بر سؤالات کنکورهاي سراسري 6 سال اخير، اصلي‌ترين منبع مطالعاتي براي هفته‌هاي نزديک به برگزاري کنکور و اصطلاحاً «دوران جمع‌بندي» به‌شمار مي‌رود که عموماً از طريق جمع‌بندي به روش 3 روز يک‌بار مورد استفاده‌ي شما دانش‌آموزان قرار مي‌گيرد. در اين روش، شما يک نيم‌روز را به آزمون گرفتن اختصاص مي‌دهيد و در اين آزمون در شرايطي مشابه شرايط کنکور به يک دوره‌ي کامل از سؤالات کنکور سراسري پاسخ مي‌دهيد و پس از تصحيح پاسخ‌برگ و تعيين نمره‌ي خود در هر درس، دو روز و نيم باقي‌مانده را به دوره و مرور مباحث مرتبط با سؤالات مهم، نزده، نادرست پاسخ‌داده و شک‌دار خود اختصاص مي‌دهيد.

محتوا، ويژگي‌ها و قابليت‌هاي کتاب زرد اختصاصي:

 

-      اين کتاب کنکورهاي سراسري داخل و خارج از کشور را در 6 سال اخير پوشش مي‌دهد. (يعني 12 دوره‌ي کامل)

-      در دو جلد تهيه شده که جلد اول آن مشتمل بر سؤالات کنکور به انضمام پاسخ‌نامه‌ي کليدي در انتهاي کتاب است.

-      جلد دوم حاوي پاسخ‌هاي «کاملاً» تشريحي سؤالات موجود در جلد اول است.

-      سؤال‌ها و پاسخ‌هاي کتاب زرد اختصاصي بر مبناي آخرين تغييرات کتاب‌هاي درسي بازبيني و ويرايش شده‌اندو هر جا که ضرورت ايجاب نموده (به‌دليل حذف يا تغيير مبحث مرتبط با يک سؤال در کتاب‌هاي درسي جديد) به تغيير سؤال و يا جايگزين نمودن آن با سؤالي تأليفي جديد (البته به سبک سؤال کنکور و در همان سطح) اقدام شده است.

-      در جلد دوم (پاسخ‌هاي تشريحي)، آدرس دقيق هر سؤال با ذکر نام کتاب درسي، مبحث، نام درس مورد نظر، درج شده است تا شما در صورت نياز به مطالعه‌ي بيش‌تر در آن زمينه، بتوانيد در کوتاه‌ترين زمان ممکن و با سهولت به مبحث مورد نظر در کتاب درسي مراجعه کنيد.

-      در جلد اول (سؤال) و در ابتداي هر دوره، خلاصه درسي قرار داده شده است که قبل از ورود به فرايند آزمون دادن، مهم‌ترين نکات درسي را براي شما دوره مي‌کند.

 -      در جلد اول (سؤال) هر گروه آزمايشي (رياضي، تجربي و انساني) در ابتداي هر دوره، جداولي ترسيم شده که در قالب سيستم دهدهي به شما نشان مي‌دهند که براي قبولي در رشته‌ها و دانشگاه‌هاي مختلف گروه آزمايشي خود بايد به چند سؤال از هر ده سؤال پاسخ دهيد. اين جداول به شما کمک مي‌کنند تا راحت‌تر و واقع‌بينانه‌تر هدف‌گذاري کنيد.

-      کتاب زرد اختصاصي داراي سي دي ضميمه‌اي است که امکانات بيش‌تري از کتاب را در اختيار شما قرار مي‌دهد. 

ويژگي‌هاي پاسخ تشريحي در اين کتاب به شرح زير است:

پاسخ‌ها به طور کامل براي هر کنکور نوشته شده است.

 

نکته‌هاي مهم در پاسخ رنگي شده است تا در هر سؤال به راحتي با نکته‌ي آموزشي سؤال مسلط شويد.

 

جلوي هر پاسخ نام مبحثي که از آن سؤال طرح شده، آمده است تا در صورت نياز به مطالعه و مرور مجدد به راحتي بتوانيد به کتاب درسي رجوع کنيد. 

  

سؤال و پاسخ تشريحي کنکور خارج از کشور   91 از کتاب زرد اختصاصي تجربي ضميمه شده است.

 


 

 

Menu