سپیدرود و جادوی دقیقه 79 در عضدی

هجوم عجیب و غریب هواداران تیم سپیدرود به مرکز زمین شهیدعضدی پایان‌بخش رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران بود.

سپیدرود و جادوی دقیقه 79 در عضدی

سپیدرودی‌ها که پرهوادارترین تیم امسال لیگ دسته اول بودند  از فرط خوشحالی از سد ماموران عبور کردند و ورزشگاه عضدی را به اشغال خود درآوردند.


 بازی امروز این تیم مقابل نساجی حاشیه‌های جالبی داشت که می‌خوانید:
* حسین کعبی ستاره سپیدرود که با خروج حق‌شناس بازوبند کاپیتانی را به بازو بسته بود، امروز با یک گل و یک پاس گل بهترین بازیکن میدان بود.
* نام غلامرضا صومی مربی قدیمی فوتبال رشت که سپیدرود مدیون حضور اوست از سوی هواداران گرامی داشته شد.
* سپیدرود سال گذشته با گل دقیقه 79 از لیگ دسته دوم به دسته یک صعود کرد و امسال هم با گل دقیقه 79 حسین کعبی لیگ برتری شد.
* شایان مصلح بازیکنی که در نیم فصل مدنظر پرسپولیس بود با گرفتن یک پنالتی سرنوشت بازی را رقم زد. البته این پنالتی چندان منصفانه نبود.
* تیم نساجی با وجود به ثمر رساندن 2 گل بازی چندان قابل قبولی از خود به نمایش نگذاشت.
* در پلاکاردی که در دست هواداران سپیدرود قرار داشت آنها خبر از ظهور یک قطب جمعیت جدید در لیگ برتر می دادند. به نوشته این جمع آنها استقلالی، پرسپولیس یا ملوانی نیستند و به صورت مطلق سپیدرودی خواهند ماند.

 


* صعود سپیدرود در ورزشگاهی در مرکز شهر رشت شادی بزرگی را در داخل شهر رشت پایتخت گیلان ایجاد کرده است.
* حسین مسگرساروی سرمربی نساجی در ترکیب اصلی خود از امین منوچهری بازیکن لیگ برتری تیمش استفاده نکرد.
* عباس زاده مهاجم و کاپیتان نساجی با به ثمر رساندن بیست‌وچهارمین گل در بازگشت ضربه پنالتی آقای گل مسابقات شد.
* بعد ازبه ثمر رساندن گل سوم سپیدرود توسط حسین کعبی تنشی بین نیمکت‌های دو تیم بروز کرد که با دخالت فتاحی ناظر مسابقه به خیر گذشت.
* ورزشگاه عضدی با چمن مصنوعی چالشی برای تیم های فوتبال در فصل آینده است و مدیران فدراسیون باید فکری به حال این ورزشگاه قدیمی و کهنه انجام بدهند.
* با صعود سپیدرود نام داماش، پگاه و البته استقلال رشت در این شهر به فراموشی سپرده می‌شود تا آینده‌ای که دوباره شاید یک اسپانسر پشت این تیم خاطره‌ساز قرار بگیرد.
* گلزنی پویا نزهتی بازیکن سابق تیم ملوان و از مهره‌های موثر سپیدرود در این فصل به این معناست که ملوانی‌ها هم در این صعود خاطره‌انگیز سهم خود را دارند.

منبع :

Menu