سه بازگشتی که لیگ را جذاب نگه داشت

بازگشت پرسپولیس، استقلال و صبای قم از شکست باعث شد تا همچنان رقابت در بالا و پایین جدول ادامه پیدا کند.

سه بازگشتی که لیگ را جذاب نگه داشت

هفته بیست و نهم لیگ برتر سه دیدار جذاب داشت که در نهایت تیمی که گل اول را به ثمر رسانده بود، نتوانست بازی را به نفع خود تمام کند.


استقلال در مشهد در نیمه اول یک گل از حریف خود عقب افتاد اما در نیمه دوم با نمایشی متفاوت موفق به کسب پیروزی شد. نورافکن و انصاری در نیمه دوم گلهای با ارزشی را به ثمر رساندند تا استقلالی ها بتوانند با کسب سه امتیاز بازی در مشهد دوباره خود را به رده دوم جدول برسانند و هفته سی ام را جذاب کنند.


دیگر بازگشت بزرگ لیگ برای پرسپولیس است؛ شاگردان برانکو در روزی که شرایط به نفع این تیم نبود، بازی را برابر ذوب آهن بازگردانند تا در نهایت این دیدار با نتیجه سه بر سه به تساوی برسد. هر چند پرسپولیس به امتیازات این بازی نیاز نداشت اما متوقف کردن ذوب آهن باعث شد تا با توجه به دیدار خانگی ذوبی ها برابر پدیده، شاگردان حسینی با انگیزه ای دو چندان وارد زمین شوند.


بازگشت سوم لیگ برای صبای قم است. شاگردان مرفاوی در تختی تهران بازی با نفت تهران را بعد از اینکه با یک گل از حریف خود عقب بودند با گلهای عنایتی و جهانبخش با برد عوض کردند تا رقابت در انتهای جدول به هفته ی سی ام کشیده شود.


سه بازگشت پرسپولیس، استقلال و صبای قم باعث شد تا رقابت در بالا و پایین جدول در هفته ی پایانی لیگ با جذابیت دو چندانی دنبال شود.

منبع :

Menu