پدیده 1 - استقلال 2؛ یک سوپر گل برای سکوی دوم

استقلال با پیروزی دو بر یک برابر پدیده به رتبه دوم جدول رده بندی صعود کرد.

پدیده 1 - استقلال 2؛ یک سوپر گل برای سکوی دوم

پدیده در نیمه اول بازی موفق شد روی اشتباه مهدی رحمتی به گل اول برسد اما در نیمه دوم حملات آبی ها با 2 گل زیبا همراه بود، امید نورافکن و جابر انصاری موفق شدند با 2 شوت از پشت محوطه جریمه دروازه پدیده را باز کنند تا استقلال با این پیروزی به رده دوم جدول رده بندی صعود کند.

 


هفته بیست و نهم لیگ برتر/ ساعت: 18
استادیوم: ثامن / تعداد تماشاگر: 8 هزار نفر
داور: پیام حیدری، کمک ها:  بابک داوری وعلی‌اکبر نوری

اخطار: کریم احمدی (37) و رضا ناصحی (42) از پدیده و یعقوب کریمی (72) و علی قربانی (88)  و مگویان (93 و 93) از استقلال

اخراج: مگویان (93) از استقلال

 

 

ترکیب پدیده:
شهاب گردان،محمد حسین مرادمند،عبدالله حسینی،حسن جعفری،کریم احمدی(73 - محمد علی احمدی )،رضا ناصحی،محسن یوسفی،میلاد کمندانی(79 مرتضی منصوری)،اکبر ایمانی،معین عباسیان و فرزاد زامهران(67 یونس شاکری)
سرمربی: رضا مهاجری 

 


ترکیب استقلال:
مهدی رحمتی، پادوانی، رابسون(59 فرشید اسماعیلی)، هرایر مگویان، میلاد زکی پور(69 علی قربانی)، مجید حسینی، امید نورافکن، یعقوب کریمی، جابر انصاری، محسن کریمی(85 بهنام برزای) و کاوه رضایی
سرمربی: علیرضا منصوریان

 

 

شرح بازی:

 

در نیمه اول این استقلال بود که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت. در این نیمه آبی ها چند بار روی شوت های از راه دور موقعیت گل داشتند که با بدشناسی آنها را از دست دادند. در بهترین صحنه ضربه ایستگاهی کاوه رضایی به روی تیر دروازه پدیده برخورد کرد. اما در نهایت اشتباه عجیب مهدی رحمتی در دفع توپ باعث شد توپ به معین عباسیان برخورد کند و توپ وارد استقلال شد. جالب این که مهدی رحمتی یک بار دیگر هم همین اشتباه را کرد که با بدشانسی دروازه اش باز نشد تا استقلال با خوش شانسی گل دوم را دریافت نکند. استقلالی ها برای جبران این نتیجه در نیمه دوم پای به زمین می گذارند تا بتوانند در فاصله یک هفته مانده به پایان بازی ها رتبه دوم جدول را از تراکتورسازی پس بگیرند.

 

اما در نیمه دوم بازی ورق کاملا برای استقلال برگشت و حملات پرتعداد این تیم آبی‌ها را به سمت پیروزی در این بازی حساس رهنمون کرد. در این نیمه علیرضا منصوریان با تعویض‌های شجاعانه رابسون و میلاد زکی‌پور دو مدافع خود را بیرون کشید و به جای آنها علی قربانی و فرشید اسماعیلی را وارد زمین کرد تا آبی‌ها در این نیمه سراسر حمله شوند. در نهایت استقلالی‌ها با دو شوت زیبا و از راه دور امید نورافکن و جابر انصاری موفق شدند پدیده را شکست دهند و به رتبه دوم جدول رده بندی صعود کردند.

 

 

منبع :

Menu