سپاهان 2 - تراکتورسازی 0 ؛ پرواز طلایی‌پوشان در نقش جهان

تیم فوتبال سپاهان در ادامه درخشش خود همراه با زلاتکو کرانچار موفق شد با کسب یک پیروزی ارزشمند، جای ذوب آهن را در رتبه چهارم بگیرد و تراکتورسازی نیز با این شکست رتبه دوم

سپاهان 2 - تراکتورسازی 0 ؛ پرواز طلایی‌پوشان در نقش جهان

دو تیم سپاهان و تراکتورسازی در شرایطی برابر هم قرار گرفته بودند که به شدت به کسب هر سه امتیاز این دیدار نیاز داشتند. تراکتورسازی برای از دست ندادن رتبه دوم و سپاهان برای رسیدن به رتبه چهارم و جالب اینکه تیم پیروز به خواسته خود رسید و تراکتورسازی هم با توجه به شکست پدیده مقابل استقلال جایگاه دومی خود را به این تیم داد. تیم سپاهان که در هفته های اخیر شرایط خوبی را سپری می کند در نیمه اول توانست مقابل تراکتورسازی که با محرومیت و مصدومیت های زیادی مواجه است، روی حرکت انفرادی زیبای مهرداد محمدی به گل پیروزی دست یابد و در نیمه دوم هم این شاگردان کرانچار بودند که در مجموع نمایش بهتری داشتند و موفق شدند در دقایق پایانی این بار روی یک ضربه پنالتی توسط فرید کریمی بهزادی به گل دوم دست یابند. البته شاگردان قلعه نویی در این دیدار موقعیت های خوبی برای گلزنی ایجاد کردند ولی نمایش بهتر دفاع سپاهان و به خصوص لی اولیویرا باعث شد تا طلایی پوشان با کسب یک پیروزی ارزشمند و با توجه به تساوی ذوب آهن در ورزشگاه آزادی، جای این تیم را در رتبه دوم بگیرند و تراکتورسازی هم با این شکست رتبه دومی خود را از دست داد تا همه چیز به روز پایانی بکشد.

 


فولاد مبارکه سپاهان- تراکتورسازی تبریز /  ورزشگاه نقش جهان اصفهان


حمیدحاج ملک – علی میرزابیگی – سجاد طوری – علی صفایی – ناظر: علیرضا کهوری.

 

 

 

اخطار:
 

جلال‌الدین علی محمدی(65) از سپاهان

خالد شفیعی (65) از تراکتورسازی

 

 


ترکیب سپاهان:
لی الیویرا، عارف غلامی، موسی کولیبالی، شجاع خلیل زاده، احسان حاج صفی، رسول نویدکیا، میلاد سرلک، سرور جپاروف(70 فرید بهزادی کریمی)، حسین پاپی ، مهرداد محمدی  (83 رضا میرزایی)  و مسعود حسن زاده(13 جلال الدین علی محمدی).

 

 


ترکیب تراکتورسازی:
ﻣﺤﻤﺪﺭﺿﺎ ﺍﺧﺒﺎﺭﯼ، ﺳﻌﯿﺪ ﺁﻗﺎﯾﯽ، ﺧﺎﻟﺪ ﺷﻔﯿﻌﯽ ، ﻫﺎﺩﯼ ﻣﺤﻤﺪﯼ، ﻣﺤﻤﺪ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﭘﻮﺭﯾﺎﻥ، ﻣﺤﻤﺪﺭﺿﺎ ﻣﻬﺪﯼ ﺯﺍﺩﻩ، ﻣﻬﺪﯼ ﮐﯿﺎﻧﯽ، ﻓﺎﺧﺮ ﺗﻬﺎﻣﯽ(46 امیر نصر آدانی)،ﻋﻠﯽ ﻃﺎﻫﺮﺍﻥ، ﻣﺤﻤﺪ ﺍﺑﺮﺍﻫﯿﻤﯽ ﻭ ﻣﻬﺪﯼ ﺷﺮﯾﻔﯽ
سرمربی: امیرقلعه نویی

 

 

 

شرح گل ها


1-0 (سپاهان): در دقیقه 41 مهرداد محمدی روی یک حرکت انفرادی و لایی قشنگی که به سعید آقایی مدافع چپ تراکتورسازی زد، موفق شد در موقعیت مناسبی برای گلزنی قرار گیرد و با یک ضربه زیبا با داخل پای چپ محمد اخباری را برای دومین بار طی این فصل مغلوب خود کرد. محمدی در دیدار رفت نیزگل زیبایی به ثمر رسانده بود.

 

 

2-0 (سپاهان): رسول نویدکیا روی حرکت در عرض خود چسبیده به محوطه جریمه موفق به گرفتن پنالتی شد و فرید کریمی بهزادی هم موفق به زدن گل دوم در دقیقه 89 شد.

 

منبع :

Menu