جذب 20 میلیارد ریال کمک خیرین به آموزش و پرورش قشم

مدیر آموزش و پرورش قشم گفت: امسال بیش از 20 میلیارد ریال درسایه اعتماد مردمی به دولت یازدهم از محل کمک‌های خیرین، جذب آموزش وپرورش قشم شده است.

جذب 20 میلیارد ریال کمک خیرین به آموزش و پرورش قشم

 مدیر آموزش و پرورش قشم گفت: امسال بیش از ۲۰ میلیارد ریال درسایه اعتماد مردمی، جذب آموزش وپرورش قشم شده است.

بهرام  پوراشرف ، مهمترین ابعاد کمک های مردمی به مدارس قشم را"ساخت، زیباسازی و تعمیر فضاهای مدارس، هزینه های آب و برق، خرید وسایل و تجهیزات آموزشی و همچنین خرید وسایل سرمایشی" عنوان کرد و اظهار داشت: درسال ۹۵ بیش از ۲۰ میلیارد ریال از محل کمک های مردمی و خیرین جذب آموزش وپرورش این جزیره شده که مشارکت مطلوب مردمی در امور آموزشگاه ها را نشان می دهد.

وی گفت: همراهی مردمی با اهداف آموزشی در دولت یازدهم و همچنین نگاه دلسوزانه مسئولین این جزیره به مسائل موجود در مدارس همیشه پشتوانه محکم و دلگرم کننده ای برای آموزش وپرورش بوده است.

پوراشرف تصریح کرد: در سند تحول نظام آموزش و پرورش همراهی و همگامی مردم و انجمن اولیا و مربیان مدارس در روند مدیریت مدارس و مسائل آموزشی دانش آموزان پررنگ تر و چشم گیرتر خواهد بود.

مدیر آموزش وپرورش قشم از ساخت مدارس توسط خیرین خبر داد و اضافه کرد: کار ساخت چند مدرسه خیر ساز در این جزیره کلید خورده است که با هماهنگی ها و برنامه ریزی های صورت گرفته در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح این مدارس خیرساز خواهیم بود.

بیش از ۲۰ هزار دانش آموز در ۱۴۷ مدرسه این جزیره مشغول به تحصیل هستند.

منبع :

Menu