گوشی گلکسی سی 7 پرو سامسونگ معرفی شد

گوشی هوشمند گلکسی سی 7 پرو سامسونگ (Galaxy C7 Pro)، با شماره مدل SM-C7010، امروز در وب سایت شعبه چین این شرکت مشاهده شده است. در حالی که هنوز قیمتی برای این محصول تعیین ن

گوشی گلکسی سی 7 پرو سامسونگ معرفی شد

گوشی هوشمند گلکسی سی 7 پرو سامسونگ (Galaxy C7 Pro)، با شماره مدل SM-C7010، امروز در وب سایت شعبه چین این شرکت مشاهده شده است. در حالی که هنوز قیمتی برای این محصول تعیین نشده، اما انتظار می‌رود پیش‌فروش آن از 16 ژانویه ( 27 دی) آغاز شود. با وجود عدم تعیین قیمت، پیش از این گمانه‌زنی‌هایی در خصوص قیمت 404 دلاری گلکسی سی 7 پرو مطرح شده بودند.

این گوشی مجهز به صفحه نمایشی 5.7 اینچی از نوع Super AMOLED و با وضوح تصویری 1080 در 1920 بوده و چیپ پردازشی اسنپدراگون 626 نیز قلب تپنده آن خواهد بود. این چیپ شامل هشت هسته پردازشی با فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز می‌باشد و پردازنده گرافیکی تعبیه شده در آن نیز از نوع آدرنو 506 است. 4 گیگابایت حافظه رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی (بسته به مدل آن)، از دیگر ویژگی‌های سخت‌افزاری این محصول هستند. البته برای کسانی که نیاز به فضای بیشتری دارند، یک ورودی کارت حافظه میکرو اس دی نیز با پشتیبانی از کارت‌های حداکثر 256 گیگابایتی در گلکسی سی 7 پرو در دسترس خواهد بود.

گلکسی سی 7 پرودر هر دو قسمت پشت و جلوی بدنه گوشی، دوربینی 16 مگاپیکسلی تعبیه شده است که دریچه دیافراگمی در اندازه f/1.9 دارد. به علاوه، یک اسکنر اثر انگشت هم در جلوی بدنه و در دکمه هوم تعبیه شده که می‌تواند به ارتقای امنیت گوشی کمک شایانی کند. انرژی مورد نیاز گلکسی سی 7 پرو از یک باتری 3300 میلی آمپر ساعتی تأمین خواهد شد که مناسب به نظر می‌رسد. همچنین نسخه 6.0.1 سیستم عامل اندروید به صورت پیش‌فرض بر روی این گوشی نصب شده خواهد بود. نکته جالب توجه در مورد طراحی ظاهری گلکسی سی 7 پرو این است که همانند گوشی‌های آیفون، خطوط آنتن در قسمت بالا و پایین پشت بدنه قرار گرفته‌اند. این خطوط جایگزین خطوط آنتن سفید رنگی شده‌اند که ظاهر چندان مناسبی نداشتند. در نهایت اینکه گلکسی سی 7 پرو سامسونگ در رنگ‌های صورتی، آبی و طلایی در دسترس خواهد بود.

منبع :

Menu