کتب درسی در سیستان و بلوچستان «رایگان» توزیع شد

مدیر کل دفتر نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه کتاب‌های درسی استان سیستان و بلوچستان رایگان است، گفت:....

کتب درسی در سیستان و بلوچستان «رایگان» توزیع شد

مدیر کل دفتر نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه کتاب‌های درسی استان سیستان و بلوچستان رایگان است، گفت: هیچ‌گونه کمبود کتاب درسی در استان سیستان و بلوچستان وجود ندارد.

به گزارش گروه اجتماعی آنا از خبرگزاری فارس، لیدا نیک‌روش مدیرکل دفتر نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «چند روزی است در فضای مجازی خبری مبنی بر اینکه دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان هنوز کتاب درسی ندارندTمنتشر شده است، آیا این موضوع صحت دارد؟»، اظهار کرد: این موضوع را به شدت تکذیب می‌کنم.

وی افزود: در شهرستان مهرستان که این موضوع اعلام شده است هیچ کسری کتاب درسی نداریم و در آخرین اعلام، نیازمند 1840 جلد کتاب بودند که تماما تحویل شده است.

نیک‌روش با تأکید بر اینکه کتاب‌های درسی استان سیستان و بلوچستان رایگان است، خاطرنشان کرد: به هر میزان که درخواست کتاب از سوی استان سیستان و بلوچستان داشته‌ایم، به همان میزان کتب درسی را ارسال کرده‌ایم.

وی ادامه داد: با توجه به پیگیری‌هایی که انجام دادیم، هیچ‌گونه کمبود کتاب درسی در این استان وجود ندارد و در آخرین مکاتبه‌ای که با آموزش و پرورش مهرستان داشتیم، اعلام شد که کمبود کتاب درسی ندارند.

مدیرکل دفتر نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه تمام مدارس ابتدایی سراسر کشور کتاب‌های درسی خود را کامل دریافت کرده‌اند، تصریح کرد: در خصوص کتاب دانش‌آموزان دوره متوسطه، با توجه به اینکه این کتب از طریق کتاب‌فروشی‌ها توزیع می‌شود لذا وقتی هیچ درخواست و مشکلی اعلام نشده است، مطمئنا کمبود کتاب درسی نداریم.

Menu